Auteur Topic: ingesloten  (gelezen 8509 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
ingesloten
« Gepost op: 28 december 2014, 11:42:07 »
ik heb zojuist een marathon sessie boekhouden achter de rug. Ik wil nu naar huis gaan om lekker te slapen, maar het hek is vastgevroren, kan ik nog niet naar men bedje toe   >:(
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: ingesloten
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2014, 12:33:52 »
sjeetje is dat ff shit... :o

2 oplossingen:
ff tegen het slot aanplassen....ahum :o
of ff antivries lenen bij de buren.

laat maar weten welke oplossing je gekozen hebt...dat helpt met de beeldvorming hahahahaha  ;D
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Multi

  • Gast
Re: ingesloten
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2014, 16:42:09 »
is dit relevant voor de coin? ik volg dit forum al een tijdje maar beetje dood hier, denk er over om naar de andere nederlandse coin te gaan! beetje jammer dit

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: ingesloten
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2014, 16:54:05 »
is dit relevant voor de coin? ik volg dit forum al een tijdje maar beetje dood hier, denk er over om naar de andere nederlandse coin te gaan! beetje jammer dit

Ach Multi, de boog kan niet altijd gespannen zijn. Heb je gezien wat Inge en Nelis dit jaar al bij elkaar gepresteerd hebben ?

Lees ook even http://egulden.org/e-gulden-spaarplan en https://spaarplan.e-gulden.org en lever wat opbouwende kritiek als je wilt.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline daanw

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 130
  • Karma: +11/-0
    • Bekijk profiel
Re: ingesloten
« Reactie #4 Gepost op: 28 december 2014, 18:19:26 »
@Multi,

Is jouw opmerking relevant voor de coin?
Probeer eens wat positiefs aan te dragen.
EFL: LQdbiEbG3FwxgJnJRp2SyoQpBejhkEguMa

Keep the faith!!!

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: ingesloten
« Reactie #5 Gepost op: 28 december 2014, 18:23:52 »
is dit relevant voor de coin? ik volg dit forum al een tijdje maar beetje dood hier, denk er over om naar de andere nederlandse coin te gaan! beetje jammer dit

ik zou zeggen, vooral niet te veel denken multi, gewoon doen joh  ;)
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: ingesloten
« Reactie #6 Gepost op: 29 december 2014, 01:57:15 »
Ik ben inmiddels weer veilig thuis hoor! Was nog een heel gedoe en heb er bijna 2 uur over gedaan, waar dat normaal een kwartiertje is, maar ik ben er weer :) het was trouwens nog een heel gehannes:

Op dat terrein is een rolhek dat met plastic wieltjes op een metalen buis zou moeten rollen. Mijn andere pc staat op deze locatie en ik had besloten om de nacht daar door te brengen. Een vriend van me vroeg of ik het hek wilde dicht doen als ik weg ging, maar toen ik zei dat ik niet weg zou gaan die nacht gaf ik daarbij meteen aan dat hij het hek dan maar dicht moest doen. Dat was dus niet echt handig, want toen ik gistermiddag naar buiten wilde gaan kreeg ik dat hek niet meer open. Ik dacht toen slim te zijn met een waterkoker, maar omdat ik nog steeds niet volledig ben hersteld van dat ongeluk kan ik zo'n groot hek niet zo maar open duwen. Toen ik dat kokend water over de sneeuw goot kreeg ik voor een metertje dat hek in beweging, maar daarna had ik een nog veel groter probleem, door de kou vroor dat water natuurlijk meteen muurvast aan die ijzeren rails.

Gelukkig rijd ik geen grote auto, dus ik wilde het toch gaan proberen om langs dat hek te komen, maar toen had ik het volgende probleem, mijn auto had natuurlijk totaal geen grip, hoe hard ik die wielen ook liet draaien. Er zat niet anders op dan te bellen voor hulp, daar heb ik toen nog een uurtje op moeten wachten en uiteindelijk was ik om 2 uur thuis. Moe maar voldaan heb ik me er toen toch nog even toe gezet om een rondje door het park te lopen om nog wat te genieten van een prachtige winterdag, want wat was het mooi vandaag! Een prachtige winterzon die heerlijk warm aanvoelde samen met dat mooie witte landschap, echt genieten!

Ik ben blij dat ik dit topic gestart ben, want behalve wat gezellige klets heeft het toch weer een nieuw forumlid opgeleverd die gelijk een groot probleem van deze munt aankaart, dat is namelijk communicatie en image. Waar het in de periode voor de stichting al fout ging met het niet helder communiceren van betalingen voor walletsoftware, is er op dit moment een gebrek aan heldere communicatie. We moeten in het achterhoofd houden dat de stichting vooral is bedoeld als autoriteit naar het Nederlandse publiek toe, een soort beschermengel om even in de kerstsfeer te blijven.

Vergeet niet dat demografische verhoudingen zo zijn dat 50% van alle Nederlanders 40+ is, communicatie naar dit publiek vereist denk ik toch een andere vorm van communicatie dan wat spontaan verzonnen forumteksten. Toch denk ik dat de munt niet echt kan floreren zonder de goedkeuring van de cryptogemeenschap en deze zitten niet te wachten op moeilijk geschreven rapporten, maar willen actie en snelheid, met een dagelijkse update van de gang van zaken. Persoonlijk denk ik dat het de beste oplossing is als ik de voorzitter wordt van de stichting en Henk de officiële communicatie op zich neemt als secretaris, maar hoe stel je dat voor? Ik denk wel dat het nodig is dat er iets gebeurt, want ik hoor van meer kanten klachten.
« Laatst bewerkt op: 29 december 2014, 05:30:42 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: ingesloten
« Reactie #7 Gepost op: 29 december 2014, 09:17:35 »
Mijn zegen heb je Niels !!

Laat 2015 maar lekker knallen voor de EFL !
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: ingesloten
« Reactie #8 Gepost op: 29 december 2014, 10:01:48 »
Vergeet niet dat demografische verhoudingen zo zijn dat 50% van alle Nederlanders 40+ is, communicatie naar dit publiek vereist denk ik toch een andere vorm van communicatie dan wat spontaan verzonnen forumteksten. Toch denk ik dat de munt niet echt kan floreren zonder de goedkeuring van de cryptogemeenschap en deze zitten niet te wachten op moeilijk geschreven rapporten, maar willen actie en snelheid, met een dagelijkse update van de gang van zaken. Persoonlijk denk ik dat het de beste oplossing is als ik de voorzitter wordt van de stichting en Henk de officiële communicatie op zich neemt als secretaris, maar hoe stel je dat voor? Ik denk wel dat het nodig is dat er iets gebeurt, want ik hoor van meer kanten klachten.

Niet alleen de leeftijdsopbouw, maar ook de vermogensopbouw moet je erbij betrekken. Waar ligt het geld en wie heeft er het meeste belang om de waarde ervan te beschermen : Razend interessant : de getallen van januari 2011 : (bijvoorbeeld pagina 51)
http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/65CD877E-55FF-48C8-8629-A5D87B9E0B27/0/2012welvaartinnederland.pdf
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: ingesloten
« Reactie #9 Gepost op: 29 december 2014, 11:29:03 »
En dat zijn de cijfers van 2011....

de 2014 cijfers durf ik niet eens te bekijken.

Gisteren mooi krantenartikel over de zorgverzekeringsmaatschappijen op GEENSTIJL... om te huilen...werkelijk waar.
http://www.geenstijl.nl/

lees en huiver:
Hier gaat ons geld naar toe en niet eens voor zorg he mensen...maar voor reklamedoeleinden en zelfverrijking van de top dmv absudre bonussen etc...
Intussen worden mensen van t kastje naar de muur gestuurd of erger nog gewoon opgegeven terwijl ze in Duitsland en Belgie gewoon geholpen kunnen worden en nog jaren kunnen verder leven.
Let wel ik heb t niet enkel over ouderen (65+) maar zeker ook over mensen van een jaar of 35 die gewoon ten dode worden opschreven en daarmee vaak jonge kinderen achterlaten die zonder moeder of vader moeten opgroeien door het winstbejag van de elite.
SCHANDE !!!

Laat dit even inwerken:
4 grootste zorgverzekeraars geven 433 miljoen uit aan reclame/marketing (via Consumentenbond)


CZ: 185.000.000
VGZ: 108.000.000
ACHMEA: 99.000.000
MENZIS: 41.000.000

In 2013 stapten ongeveer 1,1 miljoen Nederlanders over naar een andere zorgverzekeraar.
In 2014 sloot 83% van de verzekerden een aanvullende verzekering af

Let wel: dit is reklame voor een product waar we ons VERPLICHT voor moeten verzekeren.
Het is geen luxe product.

http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/01/patentrechten-farmaceutische-industrie-jagen-zorgkosten-op/

En ik heb t hier nog niet eens over de bonussen en salarisverhogingen van de managers en het uithollen van de basiszorgpakketten.

Enjoy  >:(


« Laatst bewerkt op: 29 december 2014, 11:37:05 door IngeW »
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet