Auteur Topic: Samenvatting Bitcoin wednesday Amsterdam 7 januari 2015  (gelezen 5243 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Samenvatting Bitcoin wednesday Amsterdam 7 januari 2015
« Gepost op: 08 januari 2015, 18:07:33 »
Hierbij een kort verslag van de belangrijkste gebeurtenissen voor EFL van de vergadering van gisteren:

In de agenda van de vergadering was een punt opgenomen genaamd: Why should we invest in your Dutch cryptocurrency start-up? Aangezien wij met EFL waren uitgenodigd om ons te presenteren dacht ik dat dit punt op de agenda voor ons bedoeld was en daarom heb ik op basis van die titel een stuk op bitcointalk geschreven: https://bitcointalk.org/index.php?topic=916451.msg10064315#msg10064315

Eenmaal aangevangen bleek de titel echter niet op ons te slaan, maar op een venture capitalist die zijn eisen voor investeringen in een start-up bekend maakte. Ik heb deze persoon na afloop natuurlijk direct aan zijn vestje getrokken en mijn stukje getoond, we zullen zien hoe dat af gaat lopen...

Toen was het na de pauze onze beurt. Henk heeft een duidelijke presentatie gegeven waarin de volgende punten zijn besproken:

- EFL zelf doet weinig aan innovatie. Wij zien het als doel om een community bij de cryptowereld te betrekken en niet zozeer om nieuwe functionaliteiten uit te vinden. Dit betekend natuurlijk niet dat wij onze ogen en oren niet openhouden naar voor de ontwikkelingen die er plaatsvinden. Als er een goede nieuwe functionaliteit in de markt bekend wordt hebben wij een tweetal technici die voor onze munt de innovatie kunnen kopiƫren, zodat we toch up-to-date blijven.

- EFL is er voor de gewone man. Wij proberen de eindgebruiker zo veel als mogelijk te ontzorgen, zodat het zo eenvoudig mogelijk wordt voor de gebruiker om mee te doen in de nieuwe economie, het spaarplan is hiervan een goed eerste voorbeeld.

- EFL is bedoeld als statement tegen de banken.

- Op dit moment in de tijd zien wij geen toegevoegde waarde aan het binnenslepen van winkeliers. Het schiet voor deze munt gewoon niet op om een frietje te kopen voor 500 EFL, aangezien de potentiƫle waarde vele malen hoger ligt. Wij hebben het fundament gelegd waarop iedereen zichzelf kan aansluiten en geloven dat dit tzt vanzelf zal gebeuren.

Dit waren onze hoofdpunten, als er nog vragen zijn stel ze gerust!
« Laatst bewerkt op: 08 januari 2015, 18:37:53 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Samenvatting Bitcoin wednesday Amsterdam 7 januari 2015
« Reactie #1 Gepost op: 08 januari 2015, 18:26:01 »
Ik heb trouwen vandaag een beetje een kater, want ben na afloop met wat vrienden de binnenstad onveilig gaan maken, pilsje rond het Rembrandtplein: 4 euro voor een tapje, puntje pizza bij het Leidse plein 3,75 euro en de rekening van die tequillia ben ik gelukkig vergeten!
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Samenvatting Bitcoin wednesday Amsterdam 7 januari 2015
« Reactie #2 Gepost op: 08 januari 2015, 18:39:49 »
en de rekening van die tequillia ben ik gelukkig vergeten!

Zijn voorbijkomende katertjes toch nog ergens goed voor  ;D
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Samenvatting Bitcoin wednesday Amsterdam 7 januari 2015
« Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2015, 18:40:09 »
Tijdens het vragenrondje werd ons gemeld dat cryptomunten nooit volledig anoniem zijn en dus werd ons vriendelijk doch dringend verzocht dit op onze website aan te passen, kleine moeite lijkt me en er is dan ook de toezegging gedaan door Henk en mij om deze kleine tekstuele aanpassing door te voeren.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Samenvatting Bitcoin wednesday Amsterdam 7 januari 2015
« Reactie #4 Gepost op: 08 januari 2015, 19:02:41 »
Tijdens het vragenrondje werd ons gemeld dat cryptomunten nooit volledig anoniem zijn en dus werd ons vriendelijk doch dringend verzocht dit op onze website aan te passen, kleine moeite lijkt me en er is dan ook de toezegging gedaan door Henk en mij om deze kleine tekstuele aanpassing door te voeren.

Is gebeurd
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr