http://www.npo.nl/radar/15-12-2014/AT_2014332de tip wordt gegeven om schulden af te lossen, hier ben ik het in deze tijd absoluut niet mee eens! Bijna alle schulden, en zeker de Nederlandse hypotheken, worden, door een systeem van banken zelf herverdeeld en doorverkocht. Dit betekend, dat zodra banken je handtekening op papier hebben, ze de onderliggende waarde direct doorverkopen aan een volgende partij. Daarnaast is het systeem van monetaire apartheid er niet voor niets. Als je door de vrienden van Joris Demmink capabel genoeg geacht wordt, maak dan zoveel mogelijk misbruik van hun perfecte systeem van nepgeld! Buit het uit en roep vooral lekker vaa
nk YOLO, helaas wordt deze kans mij niet gegund, maar als ik morgen 50.000 euro zou mogen lenen dan wist ik het wel.
Door deze handeling van het doorverkopen zijn de banken eigenlijk niet meer gemachtigd om jouw schuld te innen, met het innen van het geld op jouw hypotheek hebben ze namelijk de aanspraak op het geld al ontvangen. Als jij hun nogmaals betaald betekend dit dat ze dubbel verdienen en dit is onrechtmatig in mijn, door admin cocky van het guldencoinforum, "gekke" wereld. Ik zal jullie deze keer een relaas van 7 kantjes besparen, denk er zelf maar eens over na hoe crimineel dit eigenlijk is. Voordat je je schulden aflost zien wij dus graag eerst het originele document waarop wij onze waardevolle handtekening hebben neergezet, kan deze niet worden overhandigd, dan wordt de schuld afgeschreven naar nihil met een waarschuwing dat iedere herinnering aan deze misdaad wordt bestraft met een boete in euro's ter waarde van 1 e-ƒ per overtreding. Ik ben zelf trouwens voor eeuwig verbannen van het tros radar forum, lees mijn commentaren maar eens terug bij het topic geldcreatie, ik liet me daar nog iets meer gaan dan jullie gewend zijn. Niet onbelangrijk om te melden is dat bij tros radar net zoveel censuur plaatsvind als in het bitcointalk topic van guldencoin en het guldencoin forum, houdt daar dus rekening mee.