Auteur Topic: Bitcoin Wednesday Amsterdam, 7 januari 2015 vanaf 19.00  (gelezen 6521 keer)

Offline Hman

  • Kring
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 147
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Bitcoin Wednesday Amsterdam, 7 januari 2015 vanaf 19.00
« Gepost op: 02 januari 2015, 22:11:48 »
Op 7 januari a.s. zal ik een (hele) korte presentatie over de e-Gulden en het Spaarplan geven bij de meetup van Bitcoin Wednesday in Amsterdam.

Iedereen is daar welkom (je moet je wel even registreren op http://www.meetup.com/BitcoinWednesday/) dus als je tijd en zin heb kom dan langs!

Goed Nieuw Jaar gewenst!

Henk
Hman - leve de e-Gulden

EFL: LfKM1QWZUUst4cf8GeCsC7WhsCqBXrFqEA

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Bitcoin Wednesday Amsterdam, 7 januari 2015 vanaf 19.00
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2015, 23:27:02 »
Owja? en die vierde sheet over de community dan? Volgens mij is EFL meer dan een stichting, als jij de enige spreker bent noem het dan de presentatie van de stichting, maar niet van EFL. Ik ben er namelijk ook en heb ook wel wat te zeggen over EFL, daarnaast wil ik er graag zijn als back-up mocht het schaap van je overgrootmoeder zijn krultang in de fik vliegen, 5 minuten voor aanvang.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline TradeMark

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 79
  • Karma: +4/-0
  • 't is niet niks
    • Bekijk profiel
Re: Bitcoin Wednesday Amsterdam, 7 januari 2015 vanaf 19.00
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2015, 12:32:01 »
mocht het schaap van je overgrootmoeder zijn krultang in de fik vliegen, 5 minuten voor aanvang.

 ;D
LKQHWQkh6HcJC2TxeyaMoSxZGenPNZMKLQ

Betwijfel alles, denk zelf.

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Bitcoin Wednesday Amsterdam, 7 januari 2015 vanaf 19.00
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari 2015, 13:29:06 »
 ;D Ik wou dat ik er bij kon zijn, maar Nelis doe me een lol, want de materie is te serieus om er een klucht van te maken. Ga nou eens uit van het positieve en laat op zijn minst degenen die gaan voor de e-Gulden in hun waarde. Er zijn er genoeg die jouw gram meer verdienen.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Bitcoin Wednesday Amsterdam, 7 januari 2015 vanaf 19.00
« Reactie #4 Gepost op: 03 januari 2015, 14:08:11 »
;D Ik wou dat ik er bij kon zijn, maar Nelis doe me een lol, want de materie is te serieus om er een klucht van te maken. Ga nou eens uit van het positieve en laat op zijn minst degenen die gaan voor de e-Gulden in hun waarde. Er zijn er genoeg die jouw gram meer verdienen.

Het is niet slecht bedoeld Gerrit, hoge bomen vangen veel wind, zie het als een vorm van scherp houden. Daarover gesproken, hoe staat het met die mailadressen?
« Laatst bewerkt op: 03 januari 2015, 14:11:09 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Bitcoin Wednesday Amsterdam, 7 januari 2015 vanaf 19.00
« Reactie #5 Gepost op: 03 januari 2015, 15:02:45 »
Ik zie het meer als het berijden van een ongetemd paard .... met potentie :)

ff niet in de stoet; Arena misschien wel
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Bitcoin Wednesday Amsterdam, 7 januari 2015 vanaf 19.00
« Reactie #6 Gepost op: 04 januari 2015, 10:19:53 »
EFL is idd meer dan alleen de stichting.
Inmiddels zijn de stichting en zijn community onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Die verbinding zorgt voor het welslagen van de coin.
Zonder community is er geen succes....geen draagkracht.

We zitten allemaal in het EFLbootje en belangrijk is dat we allemaal dezelfde kant uitroeien.
Zo is het ook belangrijk dat de persoon die de EFLvertegenwoordigt (vanuit de stichting) dat gedachtegoed met zich mee blijft dragen.
Daarbij wil ik wel nog even stellen dat het 2 richtingsverkeer is.
Als de munt naar sommige hun mening niet snel genoeg groeit kan dat ondervangen worden door diezelfde community.
Wij zullen met z'n allen moeten zorgen dat de munt:
a: voldoende draagkracht heeft
b: hierdoor blijft bestaan
c: als gevolg groeit
d: uiteindelijk niet meer weg te denken is.

Dit kan in mijn ogen bewerkstelligt worden door een onherroepelijke samenwerking tussen de stichting en de community.

Betreft het hele bankenwezen:
Denk over deze uitspraak even na,
Een illusie die ondersteunt wordt door een groep is gemakkelijker voor waar aan te nemen dan de realiteit die wordt gezien door een individu.

Vooralsnog is de euro (maar ook zeker geld in z'n algemeenheid) DE illusie die ons al jaren wordt verkocht.
Die illusie heeft alleen veel draagkracht omdat men er simpelweg klakkeloos in geloofd, net zoals we zien gebeuren bij religie.
Geld in de vorm waarin we die vandaag kennen heeft veel weg van de hersenspoelerij die we in religies ook zien.
Maar ergens klakkeloos in geloven maakt het geen waarheid.

Pas wanneer mensen meer argwaan krijgen over het huidige geldsysteem zullen mensen bereid zijn verder te gaan kijken naar andere mogelijkheden.

Hierin ligt nog een boel werk te verrichten voor de stichting en ook zeker de community.
We kunnen allemaal bijdragen aan bewustwording/awareness
Ieder lid van de community vertegenwoordigt de EFL in zijn waarde, acceptatie en draagkracht.
We kunnen allemaal ons steentje bijdragen in die awareness door erover te praten met iedereen die er nog niet over gehoord heeft en de potentie ervan te vereenvoudigen dmv oa educatie, zodat iedereen het gaat begrijpen.

Met dit in mijn achterhoofd vind ik ook zeker dat Niels hierin zijn bijdrage moet kunnen leveren op de bitcoinmeetup as woensdag.







« Laatst bewerkt op: 04 januari 2015, 10:31:20 door IngeW »
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet