e-Gulden > e-Gulden discussie

De verplaatste Guldencoin discussie

(1/3) > >>

Nelis:
Voor iedereen die is doorgeklikt vanuit dit topic https://forum.guldencoin.com/index.php?topic=260.msg6349#msg6349 en wil verder praten over de geweldige successen van EFL (niet allemaal tegelijk!)

Nelis:
Het staat er een beetje flauw, maar het Guldencoinforum moet natuurlijk wel Guldencoin blijven, laten we maar zeggen dat ik hoop dat Sven22 een berichtje komt plaatsen :)

Bastianen:
Zie ze daar al een paar maanden niks anders dan klungelen met mislukte projecten, als ze zo door gaan bestaat guldencoin straks niet meer ;D die prijs ook daar hahaha,  guldencoin kan op papier ook pas over een jaar of 40 wat waard worden.
Mensen met geduld zitten daar goed wens ze veel succes 8)
Zitten wij er hier maar warmpjes bij eigenlijk ::)

Sven22:
Hierbij een berichtje van mij, weet alleen niet goed waarom je juist van mij een bericht wilde? Anyhow, de prijs van NLG zal snel weer gaan stijgen, gezien de activiteiten die er in omgang zijn. De prijs is op moment zo laag doordat het met de implementatie van DGW3 niet zo verliep als wat ze hadden gehoopt. Als je nu kijkt op Bitcointalk forum en hoeveel lui (veel buitenlanders) er mee bezig zijn om dit in orde te maken zie ik een goeie toekomst voor NLG.

Anyway, omdat je hoopte dat ik een berichtje zou plaatsen heb ik dat bij deze gedaan ;)

bramvnl:
Sven22 heeft gelijk ieder voor zich en niet de ene coin betrekken in het andere forum. Maar ik sta volledig achter de mensen van het guldencoin forum dus niet alles zomaar betrekken op 1 forum member van guldencoin

We zijn met zat dingen bezig en oja we hebben nog een pive forum en daar gebeurd best veel

Dus ik zou zegge trek wat je gezegd hebt in in je eerste post terug dan zit alles goed en Bastianen ook

Wij maken jullie toch ook niet zwart op ons forum?.....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie