Dit forum wordt onderhouden door de stichting Electronic Gulden Foundation
het aantal beschikbare e-guldens zijn 2829976.4951297 op litebit.eu (factor 3 meer dan van wat het was). Mogelijk dat hierdoor de prijs een klein beetje is gezakt.
Hallo allemaal,EFL begin vorig jaar kocht ik EFL tussen 500/900...In nog geen jaar tijd staat EFL op 3k+. Waar zie je dat tegenwoordig nog heb verschillende Coin's maar niks is dan te vergelijken met EFL wat steeds stabiel blijft stijgen Super.Gr Zeero
Het geheim van de smid: verkoop papieren portemonneetjes boven de marktprijs, dan kan je die munt lekker omhoog kopen en maak je je eigen aandeel daardoor meer waard. Als je in het verhaal geloofd hoef je je volgens mij niet schuldig te voelen als je nu 1000 EFL verkoopt voor 20 euro's en .je zal zien dat een hogere waarde gaat zorgen voor meer vraag, veel mensen haken af omdat ze het te klein vinden, maar ooit breek je door en dan zijn ze te laat
Citaat van: Nelis op 30 januari 2015, 02:34:52Het geheim van de smid: verkoop papieren portemonneetjes boven de marktprijs, dan kan je die munt lekker omhoog kopen en maak je je eigen aandeel daardoor meer waard. Als je in het verhaal geloofd hoef je je volgens mij niet schuldig te voelen als je nu 1000 EFL verkoopt voor 20 euro's en .je zal zien dat een hogere waarde gaat zorgen voor meer vraag, veel mensen haken af omdat ze het te klein vinden, maar ooit breek je door en dan zijn ze te laat Ik zou zeggen hoe meer zielen hoe meer vreugd. Een papieren portemoneetje van 1000 EFL voor 20 Euro is alvast een houvast zonder software-zorgen en komt tijd, komt raad. Zelfde geldt voor het spaarplan. Je kunt er altijd nog een voucher bij geven, dan zien mensen dat dat papiertje ook echt werkt als portemonnee omdat je de voucher inhoud er op kunt storten. Het saldo lees je met een explorer.Goed idee Niels !