Auteur Topic: NLG Guldencoin  (gelezen 33193 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #15 Gepost op: 16 december 2014, 19:18:29 »

Anyway even heel wat anders... EFL banner komt binnenkort op www.cryptocorner.nl

Kan niet wachten, hoor het wel als het zo ver is!
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #16 Gepost op: 03 januari 2015, 01:37:39 »
Die mannen hebben toch goede ideeën hè, ik ben blij dat ik mijn geboortejaar heb gekozen!

Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

vlinder

  • Gast
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #17 Gepost op: 11 januari 2015, 23:19:03 »
beetje offtopic die foto, zeg nelis ik ben best bereid om een aantal goede projecten te starten tegen wat coins heb zelf nog niets namelijk

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #18 Gepost op: 11 januari 2015, 23:31:40 »
beetje offtopic die foto, zeg nelis ik ben best bereid om een aantal goede projecten te starten tegen wat coins heb zelf nog niets namelijk

achja, we hebben nu eenmaal wat geschiedenis. Ik betaal niemand voor een project, zeker niet als er om gevraagd wordt. Als je geen coins hebt is dit een perfect moment om er wat aan te schaffen, of te gaan minen. Als je een leuke uitdeelactie weet voor je woonplaats, meldt je dan aan als stadhouder en dan zullen er vanzelf munten beschikbaar worden gesteld om uit te delen. Neem het me niet kwalijk, maar ik eet zelf al een half jaar kwark om het van de grond te krijgen, mijn doorzettingsvermogen ga ik niet aan iemand anders cadeau doen omdat ze in gaan zien dat we niet kapot zijn te krijgen. Als jij een half jaar geleden op mijn aanraden geen EFL gekocht hebt moet je nu niet aankomen voor een donatie, die munten zijn nog steeds spotgoedkoop, zo lang dat het geval is zit al mijn kapitaal in het kooporderboek van EFL. Als we op een dubbeltje staan praten we verder...
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline AmazingDreams

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 377
  • Karma: +14/-1
    • Bekijk profiel
    • Guldenplaza.nl
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #19 Gepost op: 13 januari 2015, 09:14:36 »
beetje offtopic die foto, zeg nelis ik ben best bereid om een aantal goede projecten te starten tegen wat coins heb zelf nog niets namelijk

Misschien dat dit wat voor je is https://www.freelancer.com/jobs/bitcoin/
Donate: LSVKryZR4z8v6Ca3UNDtYtbX3gbpTHB6Pi

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #20 Gepost op: 27 mei 2015, 17:49:47 »
Het lijkt erop dat de mensen van NLG met het introduceren van hun nieuwe moeilijkheidgraadsberekenaar (dus de manier waarop het protocol zich aanpast aan schommelingen in netwerksnelheid) het voor elkaar hebben gekregen om de continuiteit van hun blokken te verbeteren, waarvoor hulde. Tegelijkertijd zie je dat ook bij de buren de inflatie nu zijn intreden gaat doen, benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld...
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

snelle eend

  • Gast
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #21 Gepost op: 27 mei 2015, 18:03:27 »
Ze hebben nog wel een probleem geïntroduceerd door de invoering van een geniale automatische marktregulateur die eufemistisch "koersstabilisatie" wordt genoemd. Pure koersmanipulatie die de professionele handel nooit gaat pikken als ze het in de gaten krijgen. Die haten alles wat naar koersbeïnvloeding riekt op een intense wijze.  Maar ze zijn er wel eerlijk in en publiceren de rekenregels gewoon op het forum. De inflatie kon er dus nog wel eens verder doorzetten...

snelle eend

  • Gast
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #22 Gepost op: 30 mei 2015, 12:06:40 »
de stijging van de e-Guldenkoers van vandaag zorgt bij de Guldencoinburen voor een lichte vorm van paniek. Er worden complete binnenvaartschepen vol modder aangevoerd om maar mee te gooien, bij gebrek aan echte discussiepunten en argumenten. Voor wie eens gezond wil lachen is het nieuwe (het oude is ook tot stilstand gekomen) forum beslist aan te raden.

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #23 Gepost op: 30 mei 2015, 12:22:41 »
Voor lachen ben ik altijd in (als het tenminste niet te vroeg is), heb je niet een leuke link waarmee ik wat zoekwerk bespaar, op hun forum zie ik maar 1 post vandaag en die gaat niet over ons.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #24 Gepost op: 30 mei 2015, 13:08:18 »
Voor lachen ben ik altijd in (als het tenminste niet te vroeg is), heb je niet een leuke link waarmee ik wat zoekwerk bespaar, op hun forum zie ik maar 1 post vandaag en die gaat niet over ons.

Lees ik het nu goed dat ze er PoS van gaan maken? Man man man wat een oplichters, als ik het fout heb hoor ik het graag en ik hoop voor hen dat ik het ook fout heb, wie weet hoe de vork in de steel zit?
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

snelle eend

  • Gast
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #25 Gepost op: 30 mei 2015, 13:30:17 »
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2015, 13:34:43 door snelle eend »

snelle eend

  • Gast
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #26 Gepost op: 02 juni 2015, 23:50:36 »
en soms doen ze iets goeds:

http://elektronischgeld.blogspot.nl/2015/06/villa-ticca-fundraising-project-bij.html

dus een goed doel voor je Guldencoins

Offline Zeerobje

  • Regio Coördinator
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 69
  • Karma: +10/-2
  • Fan van Nederlandse Coin's
    • Bekijk profiel
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #27 Gepost op: 03 juni 2015, 09:14:20 »
Ze staan wel vaker voor goede doelen klaar.........

Gr Zeero
« Laatst bewerkt op: 02 februari 2020, 23:42:07 door Zeerobje »

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #28 Gepost op: 10 mei 2017, 20:10:11 »
Vandaag weer even de negativiteit en angst van de NLG gemeenschap meegemaakt, je mag ze niet eens succes wensen, wat een kansloze circlejerkers zijn het toch, kan niet wacht tot bitcoin naar de 5K schiet en nlg wordt begraven, zonde van de energie hoor dat project, hierbij een kopie van bitcointalk, voor het geval mijn commentaar zelfs uit ons eigen topic wordt geknikkerd:

Ik lach me hier een breuk om een verwijderde post van me in het NLG topic, ze moeten toch wel bang voor me zijn  Grin Ach goed, als je er met censuur denkt te komen moet je dat doen, maar ik wil even laten weten dat er in dit topic geschreven mag worden wat je wil, dus ook succeswensen, de woorden die ik schreef waren de volgende:


Citaat
Wow dat ging snel zeg, gefeliciteerd hoor, knap die 6000sat https://yobit.net/en/trade/NLG/BTC maar hoe duurzaam is de prijs? Noemen jullie ons niet al jaren pump en dump scam? Ik ga me natuurlijk niet verlagen tot hetzelfde niveau, dus het is jullie van harte gegund.


Kunnen wij natuurlijk niet achterblijven, 60 eurocent per EFL FTW  Wink https://novaexchange.com/market/BTC_EFL/

nou, wat daar nu zo erg aan is, je mag ze kennelijk al niet eens meer succes wensen.

Ook wel vreemd is dat de post verwijderd was door een anonieme account of tenminste het heette Bitcoin Forum
Guest, in het verleden heeft Mitchell nog wel eens iets verwijderd van me, maar dan kreeg ik dat ook van hem te horen, dus hoe de vork precies in de steel zit is mij niet geheel duidelijk, ik zie niet in waarom dit niet gelezen mag worden, maar misschien dat iemand mij dat hieronder kan uitleggen.

Zo zie je maar weer, het leven van een eGulden ontwikkelaar zit vol verassingen, ik wilde jullie mijn avonturen van vandaag graag even meedelen, wat je al niet mee maakt op zo'n dag.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Jory

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 30
  • Karma: +3/-0
    • Bekijk profiel
Re: NLG Guldencoin
« Reactie #29 Gepost op: 11 mei 2017, 22:28:57 »
Vandaag weer even de negativiteit en angst van de NLG gemeenschap meegemaakt, je mag ze niet eens succes wensen, wat een kansloze circlejerkers zijn het toch, kan niet wacht tot bitcoin naar de 5K schiet en nlg wordt begraven, zonde van de energie hoor dat project, hierbij een kopie van bitcointalk, voor het geval mijn commentaar zelfs uit ons eigen topic wordt geknikkerd:

Ik lach me hier een breuk om een verwijderde post van me in het NLG topic, ze moeten toch wel bang voor me zijn  Grin Ach goed, als je er met censuur denkt te komen moet je dat doen, maar ik wil even laten weten dat er in dit topic geschreven mag worden wat je wil, dus ook succeswensen, de woorden die ik schreef waren de volgende:


Citaat
Wow dat ging snel zeg, gefeliciteerd hoor, knap die 6000sat https://yobit.net/en/trade/NLG/BTC maar hoe duurzaam is de prijs? Noemen jullie ons niet al jaren pump en dump scam? Ik ga me natuurlijk niet verlagen tot hetzelfde niveau, dus het is jullie van harte gegund.


Kunnen wij natuurlijk niet achterblijven, 60 eurocent per EFL FTW  Wink https://novaexchange.com/market/BTC_EFL/

nou, wat daar nu zo erg aan is, je mag ze kennelijk al niet eens meer succes wensen.

Ook wel vreemd is dat de post verwijderd was door een anonieme account of tenminste het heette Bitcoin Forum
Guest, in het verleden heeft Mitchell nog wel eens iets verwijderd van me, maar dan kreeg ik dat ook van hem te horen, dus hoe de vork precies in de steel zit is mij niet geheel duidelijk, ik zie niet in waarom dit niet gelezen mag worden, maar misschien dat iemand mij dat hieronder kan uitleggen.

Zo zie je maar weer, het leven van een eGulden ontwikkelaar zit vol verassingen, ik wilde jullie mijn avonturen van vandaag graag even meedelen, wat je al niet mee maakt op zo'n dag.
Je ziet je commentaar zelf ook wel als haantjesgedrag, hoop ik?