Auteur Topic: Even voorstellen: secretaris Nelis  (gelezen 2703 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Even voorstellen: secretaris Nelis
« Gepost op: 11 juli 2014, 23:13:34 »
Beste EFL forumleden,

Zoals inmiddels bij de meeste bekend, maar nog even als formaliteit, de naamsvermelding op mijn paspoort duidt Niels Harmsen. Dat betekend dat ik sinds vorige week donderdag de secretaris ben van stichting e-Gulden Foundation en ik kan jullie vertellen dat ik daar super trots op ben! Dat is wel even wat anders dan slaapkamerr3\/0_|utionair  :-) Ik heb mezelf al eens voorgesteld, namelijk hier, maar van de gelegenheid maak ik graag gebruik om op dat verhaal verder uit te breiden. En dan voornamelijk op het vlak van EFL. Maar, voordat ik hier aan begin even mijn excuus dat mijn eerste verhaal zo lang op zich heeft laten wachten. Mijn zus was jarig en ter ere van haar 24e verjaardag organiseerde ze op haar verjaardag 5 juli een 24-uurs feest, omdat elke dag een feestje is en ze niet tot 25 wil wachten met een groot feest. Ik hoop dat jullie begrijpen dat de hulp van grote broer niet kon ontbreken tijdens dit heugelijke festijn, toen hadden we het druk met het interview van deBitcoin.org dus vandaar alle vertragingen, maar hierbij alsnog!

Zoals jullie hier hebben kunnen lezen, heb ik geprobeerd aangifte te doen tegen Advertouch. Ik vind het erg fijn dat er door de politie besloten is om mijn aangifte niet te behandelen, want nu kan ik me ongestoord concentreren op de toekomst. Ik heb voor mezelf besloten in de toekomst niet mee te werken aan een onderzoek, behalve natuurlijk als ik verdachte ben, dan zal ik er niet aan ontkomen. Vanaf donderdag beheer ik, samen met Gerrit en Henk, 5 miljoen EFL. omgerekend naar de huidige koers is dat al heel wat! Het verleden is gebeurt en ik vind het tijd om me op de toekomst te richten, wij gaan het druk genoeg krijgen en ik ben dan ook niet van plan mijn tijd te verdoen in een stoffig politiebureau. Dat werken aan de toekomst doe ik o.a. met de Bredase Regionale Valuta Coöperatie, lees hier hoe de 2 valuta's elkaar ondersteunen.

Ik ben van mening dat mensen pas een keuze kunnen maken voor crypto-valuta als ze snappen wat de euro precies is. Zo lang de mensen zich niet verdiepen in de euro raad ik het ze dan ook af om in de e-gulden of welke crypto dan ook te investeren en ik zie het verstrekken van informatie dan ook als een van mijn belangrijkste taken voor de stichting e-Gulden Foundation. In de toekomst hoop ik ooit eens Breda Bitcoinstad te organiseren. Ook lijkt het me prachtig om de e-Gulden award uit te rijken aan het best presterende eerstejaars ontwikkelaars-team van de game-academy in Breda. Ook heb ik plannen om mijn heil te zoeken in de religieuze sfeer, want ondanks mijn vaak onorthodoxe denkwijze ben ik wel op de hoogte van het verhaal over die ene keer dan jezus boos werd. Als mensen Halal eten kopen, kan ik me ook voorstellen dat er personen zijn die uit geloofsovertuiging de keuze maken voor rentevrij geld. Het zijn zo maar een paar voorbeelden, maar het begint in mijn ogen met uitleg over de euro. Ik wil niet zo zeer onze gulden aan iemand opdringen, maar ik verwacht dat als ik de mensen kan overtuigen van de noodzaak om hun spaargeld te bewaren in iets anders dan euro's, er genoeg mensen bij de gulden uitkomen. Op de lange termijn verwacht ik dat het e-Guldenprotocol dienst kan doen voor een nieuwe vorm van democratie, iets wat ik zelf altijd omschrijf als democratie 2.0, maar dat is niet iets waar ik EFL op dit moment bij wil betrekken.

Voorlopig wilde in het hierbij laten, het is zo maar een korte introductie, dus als iemand vragen wil stellen kan je ze hieronder kwijt. Ook ben ik te volgen via twitter @Nelis_efl en facebook Niels Harmsen.

Ik hoop veel van jullie te mogen horen en ik hoop dat we een actieve community kunnen bouwen, want zo lang ons gedachtegoed nog niet bij het merendeel van de mensen bekend is, hebben we alle hulp uit deze bestaande groep enorm hard nodig!
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2014, 23:38:56 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV