Beste e-Gulden liefhebbers,
In navolging op onze aankondiging van gisteren kan ik hierbij melden dat er een vergadering staat geplant in
Golden Tulip Hotel Mastbosch te Breda. De tijd zal bekend worden gemaakt op donderdag 5 juni, tot die tijd mag iedereen stemmen welke dag of tijd hen het beste uit komt. Er zal tzt een agenda worden opgesteld en als jij een invulling hebt voor deze agenda dan is je inbreng meer dan welkom. Behalve een reply op dit topic, ontvangen wij nog liever mail op het e-mailadres van de beoogde stichting: foundation@efl.nl Dit ivm de overdracht van het forum.
EDIT: Ik heb zojuist per ongeluk de stemmen gewist door het aantal dagen met 1 te verminderen. Iedereen die al gestemd heeft zal helaas opnieuw moeten stemmen, excuus voor dit ongemak, foutje van mij, maar anders kan je niet leren. De reden voor de aanpassing is een extra dag speling in het geval van een gelijk aantal stemmen. Er zal dan een nieuwe stemming worden gehouden die na 24 uur de definitieve datum zal vaststellen. Als je niet van plan bent om te komen, stem dan niet.