Auteur Topic: Algemene Aankondiging Electronic Gulden Foundation (stichting in oprichting)  (gelezen 11063 keer)

Offline Roel Buerra

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 15
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
    • Bitcoin koers
Re: Algemene Aankondiging Electronic Gulden Foundation (stichting in oprichting)
« Reactie #15 Gepost op: 28 juni 2014, 14:12:37 »
Ik heb mijn vertrouwen al een tijdje terug verloren in E-Gulden, ik heb alles ook al weer verkocht met verlies. Wilde me er niet meer mee bezighouden, maar ben wel benieuwd of jullie er nog wel wat van weten te maken. Daarom was ik nieuwsgierig naar het technische aspect, gezien dat een van de belangrijkste onderdelen is bij de start en in dit geval doorstart van een munt.

Succes in elk geval! Wie weet komt mijn vroege verkoop me nog duurder te staan ;)

Offline Hman

  • Kring
  • Sjef
  • *****
  • Berichten: 147
  • Karma: +5/-0
    • Bekijk profiel
Re: Algemene Aankondiging Electronic Gulden Foundation (stichting in oprichting)
« Reactie #16 Gepost op: 04 juli 2014, 14:47:34 »
Ik heb mijn vertrouwen al een tijdje terug verloren in E-Gulden, ik heb alles ook al weer verkocht met verlies. Wilde me er niet meer mee bezighouden, maar ben wel benieuwd of jullie er nog wel wat van weten te maken. Daarom was ik nieuwsgierig naar het technische aspect, gezien dat een van de belangrijkste onderdelen is bij de start en in dit geval doorstart van een munt.

Succes in elk geval! Wie weet komt mijn vroege verkoop me nog duurder te staan ;)

Het begeleiden van de technische ontwikkelingen ligt nu in de handen van Gerrit Oerlemans, de penningmeester van de stichting, met ondersteuning van een echte softwaretopper.  Er is genoeg werk te doen en we zullen, nadat we alles hebben geïnventariseerd, regelmatig op dit podium verslag doen.  Hou het forum (en de website) dus in de gaten! Hopelijk kunnen wij jouw vertrouwen (en van anderen die afgehaakt zijn) in de e-Gulden weer herstellen.
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2014, 18:26:42 door Hman »
Hman - leve de e-Gulden

EFL: LfKM1QWZUUst4cf8GeCsC7WhsCqBXrFqEA