Dit forum wordt onderhouden door de stichting Electronic Gulden Foundation
of probeer alles tussen de 9 en 16, dan zou je goede er wel tussen moeten zitten:)
Citaat van: Nelis op 20 mei 2014, 17:52:10of probeer alles tussen de 9 en 16, dan zou je goede er wel tussen moeten zitten:)Hierdoor kunnen volgens mij nieuwe mensen zich ook heel moeilijk aanmelden voor het forum.
misschien 144?
Het antwoord op die vraag was een of ander raar hoog getal. Zoiets als 112342.Ik heb de vraag nu vervangen door een makkelijkere anti-spam vraag, een aantal woorden 'unscramblen', zoals 'biticon' en dergelijke.
Citaat van: AmazingDreams op 28 mei 2014, 09:43:04Het antwoord op die vraag was een of ander raar hoog getal. Zoiets als 112342.Ik heb de vraag nu vervangen door een makkelijkere anti-spam vraag, een aantal woorden 'unscramblen', zoals 'biticon' en dergelijke.Kan je ook het forum toegankelijk maken voor niet geregistreerde gebruikers?
Citaat van: peterefl op 28 mei 2014, 10:19:33Citaat van: AmazingDreams op 28 mei 2014, 09:43:04Het antwoord op die vraag was een of ander raar hoog getal. Zoiets als 112342.Ik heb de vraag nu vervangen door een makkelijkere anti-spam vraag, een aantal woorden 'unscramblen', zoals 'biticon' en dergelijke.Kan je ook het forum toegankelijk maken voor niet geregistreerde gebruikers?Gisteravond had ik eerst de hele vraag überhaupt uitgezet. Dus helemaal niets extra, behalve dan die captcha. Binnen een paar uur stonden er alweer 2 spam berichten.Lijkt me geen strak plan.