Auteur Topic: niet gesynchroniseerd  (gelezen 4473 keer)

Offline Lewis

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 1
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
niet gesynchroniseerd
« Gepost op: 05 april 2014, 15:00:56 »
Op 4 april wallet voor Windows geïnstalleerd. Nu nog steeds niet gesynchroniseerd.
Wel onder tabblad "ontvangen" een adres gevonden. Samen met het in de mail ontvangen referentienummer  €0,001 overgemaakt.
Ook geeft hij aan geen bron van blokken beschikbaar , portemonnee gesloten en 0 actieve connecties naar E gulden netwerk
Hoe dit op te lossen.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 door Guest »

TurboDuck

  • Gast
Re: niet gesynchroniseerd
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2014, 22:43:37 »
Ik heb dit in mijn coin.conf staan :

rpcuser=****
rpcpassword=****
rpcallowip=127.0.0.1
rpcport=21015
addnode=54.72.71.60
addnode=5.157.80.21
addnode=95.96.192.87
addnode=108.61.191.169
addnode=87.209.32.110
port=11015
gen=0
server=1

Gesynchroniseerd en al en meerdere connecties met het netwerk.

Ook is het belangrijk dat je pc klok exact op tijd loopt.  Als dat niet het geval is kun je ook problemen krijgen met het synchroniseren.