Auteur Topic: Wie is Nelis  (gelezen 5234 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Wie is Nelis
« Gepost op: 23 april 2014, 14:29:22 »
Dag guldenfanaten als moderator is spe kan ik natuurlijk niet achterblijven om kort wat over mezelf te vertellen.

Voordat ik in het najaar van 2012 in aanraking kwam met Bitcoin was is assistent accountant. Ik werkte o.a. voor diverse McDonalds restaurants waarvoor ik iedere maand de winst- en verliesrekening op moest stellen. Ik heb voor dit bedrijf een hoop geautomatiseerd met als dankbetuiging dat mijn contract natuurlijk niet verlengt werd, dat krijg je ervan als je jezelf overbodig maakt. Wellicht dat ik daarnaast iets te kritisch tegenover de euro stond, want sinds ik Wouter Bos in 2008 heb horen vertellen dat er iets heel ergs was gebeurt ben ik op onderzoek gegaan naar wat dit probleem dan precies was en wat de voorgestelde oplossing precies inhield. Nadat ik eerst mijn bankrekening had geplunderd om zilver te kopen ben ik via deze weg ook in contact gekomen met bitcoin. Mijn eerste bitcoins kocht ik in januari van vorig jaar voor 10 euro per stuk, helaas wist ik toen nog niet zo goed wat je ermee kon en heb ik al deze bitcoins verloren tijdens een zatte avond.

Nadat ik mezelf rond de 30 euro per bitcoin opnieuw heb ingekocht heb ik een jaar lang ieder nieuw artikel op bitcointalk bijgehouden. Ik had geen baan en leefde van het speculeren van mij bitcoins. Ik heb in het voorgaande jaar ontzettend veel kennis opgedaan en mijn grootste knaller heb ik beleefd met sexcoin. Sinds september vorig jaar ben ik dat muntje gaan opkopen en in december knalde de waarde van dit muntje ineens naar meer dan een dubbeltje per stuk. Helaas heb ik deze winst nooit daadwerkelijk gerealiseerd. Omdat ik zo'n hekel heb aan banken, heb ik mijn bitcoins nooit echt laten uitbetalen. Ik heb mijn inleg wel teruggepakt, maar de rest investeerde ik weer door. Ik had echt een mooie portfolio opgebouwd, maar ben helaas een aantal weken terug bestolen doordat mijn e-mail adres gehackt is. Dit gebeurde allemaal tijdens mijn vakantie en het was dan ook geen leuke thuiskomst. Alles waar ik meer dan een jaar voor gewerkt heb was tegen ieder bod verkocht en de bitcoins overgemaakt naar een onbekend adres. Ik begin dus weer helemaal vanaf 0 met de e-gulden, erg zonde, want ik had een inkomen van ongeveer 4 btc per week gerealiseerd en kon hiermee al mijn ideeën eindelijk gaan uitvoeren.

Ik loop graag mee met demonstraties van Anonymous en heb daarnaast mijn eigen bank opgericht, met bijbehorende locale valuta, bekijk voor meer info hierover mijn website. Ik ben daarnaast moderator van het Sexcoin- en I0coinforum en als het goed is binnenkort ook bij dit forum. Verder speel ik nog in de leukste carnavalsband van Breda en organiseer ik samen met een vriend 1x per jaar een kroegentocht op de Grote Markt in Breda.

Ik kan geen code schrijven/lezen dus daar kan ik niemand mee helpen, maar belastingen en het doorrekenen van winstgevendheidsverwachtingen kan ik dan weer wel en daar help ik mensen dan ook graag mee.

Als ik je ooit ergens mee kan helpen, stuur mij dan gewoon een pb, als je meer over mij wilt lezen, kijk dan eens op de andere forums of bezoek mijn website.

Ik weet dat er binnenkort een welvaartsverschuiving gaat plaatsvinden. Het oneindig opkopen van schuldbekentenissen mag wat mij betreft direct eindigen. Crypto is de toekomst van betalen en de ontwikkeling kan mij niet snel genoeg gaan!
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Shortbus

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 65
  • Karma: +1/-2
    • Bekijk profiel
Re: Wie is Nelis
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2014, 14:38:32 »
Hi Nelis,

Erg interessant om je verhaal te lezen en website te bekijken. Ik heb je zojuist mod gemaakt van ons forum. Je hulp wordt erg gewaardeerd!

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Re: Wie is Nelis
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2014, 14:44:13 »
Nog iemand uit omgeving Breda. Gezellig  8) Even leuk feitje tussendoor wist je dat Duitsland zijn goud terug heeft gevraagd aan USA en de deadline in 2014 afliep? Nu heeft USA uitstel aangevraagd tot 2020, maar het komt er eigenlijk op neer dat de USA geen goud heeft om te terug te geven en de Dollar waarde dus eigenlijk op niks gebaseerd is. Overheden staan garant voor de waarde van een munteenheid door het kapitaal dat ze hebben, maar wat als dit kapitaal er nou eigenlijk helemaal niet is. Niet om het 1 of ander, maar goud of zilver in bezit hebben is geen slecht idee! A bubble doesn't last forever.

Offline Roel Buerra

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 15
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
    • Bitcoin koers
Re: Wie is Nelis
« Reactie #3 Gepost op: 23 april 2014, 14:47:40 »
Welkom. Ik zit nu ook even aandachtig je website te lezen.

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Wie is Nelis
« Reactie #4 Gepost op: 23 april 2014, 19:51:02 »
Nog iemand uit omgeving Breda. Gezellig  8) Even leuk feitje tussendoor wist je dat Duitsland zijn goud terug heeft gevraagd aan USA en de deadline in 2014 afliep? Nu heeft USA uitstel aangevraagd tot 2020, maar het komt er eigenlijk op neer dat de USA geen goud heeft om te terug te geven en de Dollar waarde dus eigenlijk op niks gebaseerd is. Overheden staan garant voor de waarde van een munteenheid door het kapitaal dat ze hebben, maar wat als dit kapitaal er nou eigenlijk helemaal niet is. Niet om het 1 of ander, maar goud of zilver in bezit hebben is geen slecht idee! A bubble doesn't last forever.

Deze informatie was al bekend:) om het iets verder te verduidelijken:

Officieel wordt (een deel) van het Duitse goud teruggeleverd over een periode van 7 jaar, waarvan 2013 het eerste jaar was. In 2013 was het officiële aantal dat de VS aan Duitsland zou hebben moeten overhandigen 30 metrische ton (30000 kilo) echter hebben de VS slechts 5 ton geleverd. Daarnaast staat op de website van de Federale Reserve Bank dat al het goud dat ze in bewaring nemen altijd ongeschonden zal worden teruggestuurd. Het Duitse goud wordt echter voordat het wordt teruggestuurd omgesmolten tot nieuwe baren, het is dus niet echt het duitse goud, maar dat van iemand anders, de FED bedriegd dus eigenlijk!

Overigens is sinds augustus 1971 al het geld gebaseerd op lucht en heeft deze goudleverantie aan Duitsland niets te maken met de werkelijke waarde van de Dollar. Toen president Nixon de Bretton Woods (goud) standaard afschafte was al het geld eigenlijk gebaseerd op de bereidheid van de loonslaven om te blijven werken voor die uit het niets verzonnen briefjes. Wij zijn dat blijven doen, omdat de loonslaven massaal zijn misleid door banken en overheden, die kunnen namelijk op ons vertyrouwen dure auto's rijden en bangafeestjes organiseren, dus waarom zou je dan alles eerlijk vertellen?
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Re: Wie is Nelis
« Reactie #5 Gepost op: 23 april 2014, 20:50:59 »
Nog iemand uit omgeving Breda. Gezellig  8) Even leuk feitje tussendoor wist je dat Duitsland zijn goud terug heeft gevraagd aan USA en de deadline in 2014 afliep? Nu heeft USA uitstel aangevraagd tot 2020, maar het komt er eigenlijk op neer dat de USA geen goud heeft om te terug te geven en de Dollar waarde dus eigenlijk op niks gebaseerd is. Overheden staan garant voor de waarde van een munteenheid door het kapitaal dat ze hebben, maar wat als dit kapitaal er nou eigenlijk helemaal niet is. Niet om het 1 of ander, maar goud of zilver in bezit hebben is geen slecht idee! A bubble doesn't last forever.

Deze informatie was al bekend:) om het iets verder te verduidelijken:

Officieel wordt (een deel) van het Duitse goud teruggeleverd over een periode van 7 jaar, waarvan 2013 het eerste jaar was. In 2013 was het officiële aantal dat de VS aan Duitsland zou hebben moeten overhandigen 30 metrische ton (30000 kilo) echter hebben de VS slechts 5 ton geleverd. Daarnaast staat op de website van de Federale Reserve Bank dat al het goud dat ze in bewaring nemen altijd ongeschonden zal worden teruggestuurd. Het Duitse goud wordt echter voordat het wordt teruggestuurd omgesmolten tot nieuwe baren, het is dus niet echt het duitse goud, maar dat van iemand anders, de FED bedriegd dus eigenlijk!

Overigens is sinds augustus 1971 al het geld gebaseerd op lucht en heeft deze goudleverantie aan Duitsland niets te maken met de werkelijke waarde van de Dollar. Toen president Nixon de Bretton Woods (goud) standaard afschafte was al het geld eigenlijk gebaseerd op de bereidheid van de loonslaven om te blijven werken voor die uit het niets verzonnen briefjes. Wij zijn dat blijven doen, omdat de loonslaven massaal zijn misleid door banken en overheden, die kunnen namelijk op ons vertyrouwen dure auto's rijden en bangafeestjes organiseren, dus waarom zou je dan alles eerlijk vertellen?

Haha, ik dacht ik hou het simpel, maar je bent duidelijk al helemaal ingelezen. In ieder geval mooi dat andere mensen het nu ook kunnen lezen.

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Wie is Nelis
« Reactie #6 Gepost op: 24 april 2014, 00:01:58 »
Hoi Finity, ik lees net je post nog eens, maar jij maakt toch wel een grote misser volgens mij. Jij stelt dat een land kapitaal heeft, maar dit is dus niet juist. Het enige verdienmodel is de loonslaaf die belasting betaald. Wist je dat iedere baby wordt verkocht aan de bank als onderpand voor onze staatsschuld, de mensen zijn dus het kapitaal, niet goud of zilver!

Misschien moeten we binnenkort eens een drankje drinken als je zo dichtbij woont? Kunnen we meteen bedenken hoe we EFL als betaalmiddel gaan invoeren voor onze gemeentelijke lasten. Ik hou het zelf op geloofsovertuiging, maar maakt dat een kans? Misschien maar meteen mezelf soeverein verklaren, dan heb je er zoiezo geen omkijken meer naar  ;)
« Laatst bewerkt op: 24 april 2014, 00:04:27 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline finity

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 60
  • Karma: +0/-0
  • EFL geeft toekomst
    • Bekijk profiel
Re: Wie is Nelis
« Reactie #7 Gepost op: 24 april 2014, 01:11:56 »
Hoi Finity, ik lees net je post nog eens, maar jij maakt toch wel een grote misser volgens mij. Jij stelt dat een land kapitaal heeft, maar dit is dus niet juist. Het enige verdienmodel is de loonslaaf die belasting betaald. Wist je dat iedere baby wordt verkocht aan de bank als onderpand voor onze staatsschuld, de mensen zijn dus het kapitaal, niet goud of zilver!

Misschien moeten we binnenkort eens een drankje drinken als je zo dichtbij woont? Kunnen we meteen bedenken hoe we EFL als betaalmiddel gaan invoeren voor onze gemeentelijke lasten. Ik hou het zelf op geloofsovertuiging, maar maakt dat een kans? Misschien maar meteen mezelf soeverein verklaren, dan heb je er zoiezo geen omkijken meer naar  ;)

Ik gooi het op een mix-up van termen. Dat iedereen geboren word met een deeltje van de staatschuld om af te betalen, was bij mij bekend. Ondanks het feit de gouden standaard de deur uit is, word de goud voorraad van een land gebruikt als 'hedge' tegen de inflatie of het simpelweg bijdrukken van geld. Dus misschien geen kapitaal, maar de waarde van iedereens euro muntjes is er grotendeels van afhankelijk. Misschien niet juiste termen, maar allemaal onlosmakelijk verbonden.

Maargoed, drankje gaat er in de toekomst vast wel van komen!  8)
« Laatst bewerkt op: 24 april 2014, 01:29:12 door finity »

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Wie is Nelis
« Reactie #8 Gepost op: 24 april 2014, 01:59:59 »
Hoi Finity, ik lees net je post nog eens, maar jij maakt toch wel een grote misser volgens mij. Jij stelt dat een land kapitaal heeft, maar dit is dus niet juist. Het enige verdienmodel is de loonslaaf die belasting betaald. Wist je dat iedere baby wordt verkocht aan de bank als onderpand voor onze staatsschuld, de mensen zijn dus het kapitaal, niet goud of zilver!

Misschien moeten we binnenkort eens een drankje drinken als je zo dichtbij woont? Kunnen we meteen bedenken hoe we EFL als betaalmiddel gaan invoeren voor onze gemeentelijke lasten. Ik hou het zelf op geloofsovertuiging, maar maakt dat een kans? Misschien maar meteen mezelf soeverein verklaren, dan heb je er zoiezo geen omkijken meer naar  ;)

Ik gooi het op een mix-up van termen. Dat iedereen geboren word met een deeltje van de staatschuld om af te betalen, was bij mij bekend. Ondanks het feit de gouden standaard de deur uit is, word de goud voorraad van een land gebruikt als 'hedge' tegen de inflatie of het simpelweg bijdrukken van geld. Dus misschien geen kapitaal, maar de waarde van iedereens euro muntjes is er grotendeels van afhankelijk. Misschien niet juiste termen, maar allemaal onlosmakelijk verbonden.

Maargoed, drankje gaat er in de toekomst vast wel van komen!  8)

Dit is dus een denkfout die heel veel mensen maken, maar wat jij zegt is ABSOLUUT niet waar. Ik neem je niets kwalijk, vanaf dat je vader, zonder jouw toestemming, je in heeft geschreven bij het clubje van Nederland heb jij een BSN nummer. Doordat je lid wordt van dat clubje ga je in de toekomst jouw energie en creativiteit met dit clubje delen, tenminste dat is de ervaring. Voordat je bij dit clubje bent ingeschreven deel je niet mee in de staatsschuld, maar jouw vader wordt bij wet verplicht je binnen 3 dagen na je geboorte in te schrijven bij de gemeente. Op basis van ervaringen uit het verleden wordt een verwachting uitgesproken hoeveel jij in de toekomst gaat bijdragen aan dit clubje. De staatsschuld kan nu toenemen.

De goudvoorraad van een land doet er al lang niet meer toe. Daarnaast zijn officiële cijfers omtrent mogelijke goudvoorraden allemaal achterhaald, want al meer dan 40 jaar wordt er geen controle uitgeoefend op de fysieke aanwezigheid van dit goud. Door het indoctrineren van de bevolking via opgekochte media kanalen heeft men de bevolking doen laten geloven dat goud de basis is van ons geld, maar dit is dus (nogmaals) NIET het geval. De goud en zilverprijs worden iedere dag door 5 mensen bepaald op een vast tijdstip. Deze 5 mensen bepalen via een telefoongesprek wat de prijs van goud en zilver die dag zal zijn, dit is ook hier terug te lezen. Er is dus absoluut geen sprake van marktwerking. Deze marktmanipulatie wordt binnenkort een groter schandaal dan de libor affaire, maar zo lang iedereen om 8 uur in de file gaat staan en niet nadenkt over hoe al die ijver eigenlijk beloond wordt zal er dus niets veranderen.

Wat er momenteel werkelijk aan de hand is, is dat onze gouden baren (want er ligt natuurlijk niet alleen Duits goud in die kluizen) worden verkocht aan China, maar omdat iedereen wordt geleerd om heel hard YOLO te roepen valt het niemand op. Achja, ooit komt de aap uit de mouw.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV