Auteur Topic: Hallo  (gelezen 2326 keer)

Offline Sinumbra

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 1
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Hallo
« Gepost op: 24 april 2014, 13:01:10 »
E gulden...Wat een mooi initiatief. Wat minder macht naar de 200 jarige NB. Een mooi vooruitzicht. Het proberen waard.....cent overgemaakt.....en nu maar eens zien wat en hoe....Ik wacht al twee weken.....niks geen 50Egulden...

Heb ik ergens iets verkeerd gedaan of over het hoofd gezien?
Sinumbra

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Hallo
« Reactie #1 Gepost op: 24 april 2014, 13:02:22 »
misschien ben je vergeten om je adres te vermelden in de overboekingstransactie?
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Shortbus

  • Sjef
  • ****
  • Berichten: 65
  • Karma: +1/-2
    • Bekijk profiel
Re: Hallo
« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2014, 13:44:51 »
E gulden...Wat een mooi initiatief. Wat minder macht naar de 200 jarige NB. Een mooi vooruitzicht. Het proberen waard.....cent overgemaakt.....en nu maar eens zien wat en hoe....Ik wacht al twee weken.....niks geen 50Egulden...

Heb ik ergens iets verkeerd gedaan of over het hoofd gezien?
Sinumbra

Hi Sinumbra,

2 mogelijke oorzaken:

1. Je persoonlijke E-gulden portemonnee adres is niet goed door Advertouch ontvangen (deze dien je te vermelden in de omschrijving van de overboeking van 0,01ct).
2. Je persoonlijke E-gulden portemonnee is nog niet gesynchroniseerd. In dit geval de portemonnee even open laten staan todat er een groen vinkje verschijnt (rechts onderin).

In beide gevallen adviseer ik je om even een mail te sturen naar support@e-gulden.com en hierbij je E-gulden adres + IBAN adres te vermelden. Ervaring leert dat de meeste mensen hierna binnen 1 dag hun e-gulden ontvangen.

MVG.

Shortbus.