Auteur Topic: Android wallet nu beschikbaar in Google Playstore.  (gelezen 13031 keer)

Offline appie1970

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 3
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Android wallet nu beschikbaar in Google Playstore.
« Reactie #15 Gepost op: 25 september 2014, 19:25:14 »
Hi, mijn schuld ben ik bang. Ik ben blijkbaar de enige seed voor de Android wallet. Als het goed is synchroniseert de wallet weer.

dacht al , er werkte niks bij mij
dit was toch al een tijdje zo , vreemd dat dit zo lang heeft geduurd voordat iemand dit in de gaten had.
gebruikt niemand de androidwallet ofzo
maar gelukkig is hij inderdaad vanmorgen weer begonnen met blocks binnenhalen.
wel vreemd dat je maar van 1 seed afhankelijk bent , niet echt een top manier als je de wallet regelmatig zou willen gebruiken
en als deze enige seed niet meer werkt , kun je dan je E-guldens niet meer aan ?
misschien toch tijd voor een pc wallet , iets veiliger lijkt me nu

Offline AmazingDreams

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 377
  • Karma: +14/-1
    • Bekijk profiel
    • Guldenplaza.nl
Re: Android wallet nu beschikbaar in Google Playstore.
« Reactie #16 Gepost op: 25 september 2014, 22:29:25 »
Ik heb een aantal services verplaatst naar een andere server, zodat deze geen 'last' meer hebben van de seednode. Voorlopig blijft mijn seednode het nog doen. ;)
Donate: LSVKryZR4z8v6Ca3UNDtYtbX3gbpTHB6Pi

Offline onlinedragon

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 1
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Android wallet nu beschikbaar in Google Playstore.
« Reactie #17 Gepost op: 31 oktober 2015, 16:05:34 »
De android e-gulden wallet maakt totaal geen contact meer met enig Peers. Gaat daar nog verandering in komen?

Vergeet niet dat de meeste mensen van internet gebruik maken via een mobile device.

Gebruikte ook de guldenkraan faucet maar die is ook niet meer in gebruik. Ben nu niet een echte handelaar maar dit oogt als een afbraak van de e-gulden??? Ooit gestart hiermee door het nostalgische gevoel;)

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Android wallet nu beschikbaar in Google Playstore.
« Reactie #18 Gepost op: 31 oktober 2015, 19:01:45 »
De android e-gulden wallet maakt totaal geen contact meer met enig Peers. Gaat daar nog verandering in komen?

Vergeet niet dat de meeste mensen van internet gebruik maken via een mobile device.

Gebruikte ook de guldenkraan faucet maar die is ook niet meer in gebruik. Ben nu niet een echte handelaar maar dit oogt als een afbraak van de e-gulden??? Ooit gestart hiermee door het nostalgische gevoel;)

Dank je voor de alarmbel! Amazingdreams is ingeseind. We zijn ons bewust van de "smalle" peer-basis van de android-wallet, maar we hebben ondertussen een oplossing gevonden. Ik verwacht dat we die oplossing spoedig kunnen aankondigen. Het komt erop neer dat we E-Gulden hebben aangesloten op een opensource project dat veel geavanceerder is dan de bestaande android source. Binnenkort is het geheel ook op de appstore beschikbaar. Nog even wachten daarop dus.

Ik neem aan dat je ook op de hoogte bent van https://efl.nl als smartphone oplossing. Weliswaar zonder private keys maar met heel veel extras



efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline AmazingDreams

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 377
  • Karma: +14/-1
    • Bekijk profiel
    • Guldenplaza.nl
Re: Android wallet nu beschikbaar in Google Playstore.
« Reactie #19 Gepost op: 02 november 2015, 13:29:48 »
De android e-gulden wallet maakt totaal geen contact meer met enig Peers. Gaat daar nog verandering in komen?

Vergeet niet dat de meeste mensen van internet gebruik maken via een mobile device.

Gebruikte ook de guldenkraan faucet maar die is ook niet meer in gebruik. Ben nu niet een echte handelaar maar dit oogt als een afbraak van de e-gulden??? Ooit gestart hiermee door het nostalgische gevoel;)

Beide problemen zijn opgelost ;)
Donate: LSVKryZR4z8v6Ca3UNDtYtbX3gbpTHB6Pi