Auteur Topic: zinloos  (gelezen 1696 keer)

Offline grumpy grandpa

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 1
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
zinloos
« Gepost op: 04 juli 2023, 15:36:03 »
Tegen beter weten in had ik hier nog eens een wat dieper gravende discussie opgestart. Op één zeer positieve en uitgebreide reactie van Bitwise na, die vond dat dit al veel eerder had moeten gebeuren, is elke reactie verder uitgebleven. Conclusie: Zonde van de moeite van mij en Bitwise en niet interessant om er mee door te gaan. Er zijn betere media om zinvolle stukken te schrijven.

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: zinloos
« Reactie #1 Gepost op: 05 juli 2023, 01:22:01 »
Toevallig had ik het bericht gisteren gelezen, geen tijd gekregen om erop te reageren. Achja, ik had nu niet echt de verwachtig dat grumpy grandpa zijn mening zou bijstellen, want die roept al 7 jaar dat alles hier vergeefse moeite is, maar wil dat toch om de zoveel tijd nog even melden zodat men zijn boodschap niet vergeet. Stel je toch eens voor dat er een gezellige sfeer zou ontstaan, dat is voor grandpa niet grumpy genoeg, je zou er toch niet aan moeten denken dat er mensen plezier beleven aan de ondergang van het europensioen.

Het voordeel van zulke negativiteit is natuurlijk dat we dan achteraf kunnen zeggen dat we het echt verdient hebben. Het doet mij een beetje denken aan de NLG aanhang die tijden lang het hele internet wilde overtuigen dat EFL helemaal niet voorstelde. Gezien EFL een communitycoin is bepaalt de community welk beeld er naar buiten wordt gebracht en wat die NLG-ers ogenschijnelijk niet in de gaten hadden is dat er een veel groter probleem is dan de populariteit van EFL, dat is namelijk de ondergang van de euro en de economie die daarmee samenhangt. Tot de dag van vandaag is dat voor veel mensen een onderwerp waarvoor ze hun ego niet aan de kant willen zetten, als er niet voldoende naar ze geluisterd wordt geven ze de moed al snel op, ik heb er na 9 jaar ook maar even de brui aan gegeven, we wachten gewoon rustig af tot het duidelijk wordt hoezeer Nederland met de euro in de aap is gelogeerd zodat we daarna kunnen terugkijken hoe 17 miljoen mensen het al 9 jaar laten afweten.

Mijn nieuwe kunstwerk begint inmiddels vorm te krijgen, maar helaas, deze staat niet te koop voor EFL's, daarvoor vind ik mijn werkje te waardevol, voorlopig zet ik er nog geen prijs op, maar ik kan wel meedelen dat het heerlijk genieten is om een tijd lang niet naar de valse klaagzang van onze grumpy gandpa te luisteren, het bevalt me prima in het zonnetje!
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV