Auteur Topic: Komodo (KMD)  (gelezen 2282 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Komodo (KMD)
« Gepost op: 12 januari 2023, 21:11:41 »
Komodo is de huistoken van het Atomic Dex platform. In totaal zullen er 200 miljoen KMD gaan circuleren, momenteel krijg je ongeveer 5% rente (in Komodo) als je de munten op je Atomic Dex wallet stort en deze minimaal 1x per maand verplaatst, de rentebetaling is een soort van POS (proof of Stake) met de looptijd van 1 maand, vandaar dus de noodzaak om de munten minimaal 1x per maand te verplaatsen, op die manier blijf je nieuwe beloningen ontvangen.

De reden dat ik nu pas, nadat EFL reeds meer dan een jaar ondersteunt wordt door atomic dex, een bericht plaats over deze munt, is door de handelsactiviteit die zojuist plaatsvond op freiexchange. Ik zat er toevallig bovenop en de prijs schoot om verder onverklaarbare wijze binnen 10 minuten 4x van 500 satoshi naar 2000 satoshi, zelf was ik er toevallig zo vlot bij dat ik de schommeling 3x heb mee kunnen pakken. Ik begon met een bedrag van 400 KMD die ik over de periode van 1 jaar bij elkaar had verzameld en nu staat er een veelvoud van die hoeveelheid in mijn balans.

Ik heb zulke prijsactie nog niet eerder gezien en weet verder ook niet wat de verklaring is voor de beweging, maar dat het iemand centen heeft moeten kosten kan ik bij deze beamen, gezien mijn hogere saldo daarom dacht ik, laat ik die mensen van KMD eens een pleziertje doen en wat linkjes van de komodomunt op het forum neergooien.

meer info via : https://atomicdex.io/en/
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Komodo (KMD)
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2023, 21:17:41 »
Nog even een grappige opmerking voor erbij, je zou tijdens zulke prijsactie mij voor de grap achter mijn computer moeten zien zitten, de stoom komt uit men oren gespoten  :P
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Komodo (KMD)
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2023, 23:46:07 »
Komodo heeft gestemt over munuitgifte. Vanaf 1 juli gaat de maandelijkse uitgifte van 500.000 naar 100.000 kmd en komt de beloning die je ontvangt voor het vastzetten van munten te vervallen.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV