Auteur Topic: e-Gulden EFL API  (gelezen 2640 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
e-Gulden EFL API
« Gepost op: 25 februari 2023, 13:01:13 »
Dag mannen van de technische dienst,

Deze week schoof ik voor het eerst sinds maanden weer eens aan bij mijn vrienden van vrijheidradio. Ze geven daar nogsteeds iedere week een aantal e-Guldens weg en Johan, degene die de wekelijkse uitzendingen verzorgt, sprak over zijn wens om e-Gulden middels een API te implementeren op twitch.

Hij was hier naar eigen zeggen zelf mee bezig geweest, maar kon voor EFL nergens API documentatie terugvinden. Ik heb zelf ook even mijn best gedaan om iets te vinden, maar dat is toch niet helemaal mijn werkgebied en kon zelf dus ook niets terugvinden over het bestaan hiervan, wellicht bestaat het dus nog niet?

https://youtu.be/iNl8hEyjfpk?t=7825 Hierbij het fragment waarin gesproken wordt over de API functionaliteit. Ik heb Johan belooft dat ik eens navraag zou doen over het bestaan van een EFL API en toegezegt dat hij een jaar budget voor zijn wiel ontvangt als hij het voor elkaar krijgt om het mogelijk te maken dat je EFL kan sturen naar een twitchstream en vervolgens op twitch een melding ontvangt dat deze gebeurtenis heeft plaatsgevonden.

Alvast bedankt voor de reactie.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: e-Gulden EFL API
« Reactie #1 Gepost op: 09 maart 2023, 16:46:45 »
mijn afsluitende zin was een beetje te voorbarig, het bedankje was wel gemeend, maar het antwoord kwam er niet. Ik mag hopen dat het een strategische beslissing is om de communicatie stil te leggen en dat er verder geen persoonlijke problemen zijn opgetreden.

Ik ben van plan om voor de verjaardag van EFL een verhaaltje te schrijven, maar hoe kan ik nu een positief verhaal neerzetten met deze radiostilte??
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: e-Gulden EFL API
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2023, 17:32:38 »
bump, ik wacht nog altijd op antwoord.

sinds deze week is het mogelijk om een 3d afbeelding binnen obs te genereren, het zou leuk zijn om een EFL logo te zien draaien als iemand een donatie overmaakt, maar daarvoor is er behoefte aan een api, is die er en zo ja, waar is die documentatie te vinden??

https://www.youtube.com/watch?v=R2kE1dFYhFg
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: e-Gulden EFL API
« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2023, 16:23:46 »
Ja, sorrie, maar dize vraag is zo vaag...

Egulden middels een API integreren op Twitch??  Dat is net zoiets als Vragen "Ik heb een functie nodig".
Ik heb het video-fragment bekeken, maar dat was nog minder duidelijk.
Nu komt er een aanvulling met een bump dat het gaat om een 3d afbeelding binnen obs.  Maar wat zou obs zijn? en wat heeft een 3d-afbeelding met een API te maken? Ik begrijp dat jullie een beetje murw zijn, maar bekijk het ook eens van de andere kant voordat je zo'n vraag stelt.

efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: e-Gulden EFL API
« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2023, 21:44:14 »
degene die de vraag stelde zegt dat ie een bepaalde code nodig heeft van efl om het te laten lukken, de rest regelt hij dan verder, dus obs en twitch, daar had ik eigenlijk helemaal niet over moeten beginnen. Wellicht dat er gewoon naar een soort melder gevraagd wordt die bij activiteit van een adres voor de rest moet dienen?
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: e-Gulden EFL API
« Reactie #5 Gepost op: 27 maart 2023, 01:12:32 »
Ik heb doorverwezen naar https://chainz.cryptoid.info/api.dws en wacht nu op antwoord
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV