Wederom lees ik een woord met negatieve connotatie, deze keer wordt het pushen genoemd.
Zeg, genoeg gekissebist. Er is werk aan de winkel. Voor wat ons drie betreft ieder zijns weegs en met zijn eigen club stel ik voor want we worden het toch niet eens. We horen het wel wie het verste komt met zijn aanpak. De prijs is het bewijs nietwaar.
Wat moeten we hier nu weer mee??
Ik zal nogmaals proberen om mijn gedachtes uiteen te zetten, want we zitten hier gewoon over hetzelfde te kletsen, alleen voel jij je op 1 of andere manier aangetast in je doen en laten door wat ik zeg.
Dat wat jij hier gekissebis noemt, dat is mijn manier om je te confronteren met de tegenstrijdigheden die ik ervaar tussen de daden en de woorden.
Ik haal even je punten aan wat betreft je nieuwjaarswens en vervolgens zet ik er mijn ervaring tegenover.
Gebruik social media: Ik heb 3 jaar lang dagelijks een bericht geplaats met een verwijzing naar de EFL markt, daar is niet 1x een kooporder uit voortgevloeit, want ik hou die markt nauwlettend in de gaten en dan had ik het gezien. Dat komt door mijn beperkte bereik en dat is vervolgens weer voortgekomen uit de onwillendheid die ik overal ervaar om in mijn gedachtegang mee te gaan. Zowel bij EFL als bij Liberland heeft men het gevoel mijn werk teniet te moeten doen door mij af te schilderen als een onwerkbaar persoon terwijl er nog maar genoeg werk te verzetten is. Het belangrijkste werk van alles is volgens mij mensen overtuigen van de voordelen die deelname kan opleveren en die voordelen die ik aanhaal, die worden steeds maar niet onderkent of onderuitgehaald.
Organiseer evenementen of webinars: Ik denk niet dat deze activiteit veel invloed gaat hebben op de uitkomst van het geheel zo lang de interesse van mensen niet wordt gewekt. Ik weet niet of jullie nogsteeds de wekelijkse vergadering houden, maar als je niet op 1 of andere manier de aandacht naar je toe weet te halen dan gaat er ook niemand op je evenement afkomen. Weet je nog dat we werden uitgenodigd voor 1 of andere ontmoetingsdag in Boxtel? Dat kwam toen voort uit mijn website van tBrabantsKWARTIERTJE en toen heb ik die uitnodiging aangenomen en er e-Gulden voor in de plaats gezet. Als je door zulke evenementen wilt worden uitgenodigd zal je een heleboel geluid moeten maken en iets speciaals moeten neerzetten. Dat geluid zie ik niet ontstaan en ook het speciale van ons verhaal is er inmiddels wel vanaf. Tuurlijk, als de vriendenactie is afgerond en alle EFL's zijn uitgedeeld aan 100.000-en mensen is het een heel ander verhaal, maar zo ver zijn we dus nog niet.
Creeer aantrekkelijke content: Je mag van mijn streams vinden wat je wilt, maar ik heb inmiddels meer dan een half duizend afleveringen op mijn naam staan en honderden verschillende mensen mogen verwelkomen. Zoals je wellicht zelf hebt kunnen zien is de stream 1 grote reclame voor EFL, net zoals de meeste filmpjes die ik produceer of onderdeel van ben. Ik heb EFL op de Nederlandse tv gekregen, draag EFL shirtjes als ik weer eens ergens gefilmt wordt en als er iemand met een bepaalde vraag een uitlegvideo verlangt maak ik die vaak op verzoek, exact zoals er van mijn gevraagd wordt. Toch is het in 9 jaar niet gelukt om daar mee door te breken, de belangrijkste reden hiervoor is omdat de taak die jij van iemand verlangt vereist dat deze persoon zijn volledige persoonlijkheid opoffert voor dit doel, maar tegelijkertijd schrijf je teksten waarin je dat soort figuren dood schrijft en zegt dat dit soort gedrag ongewenst is.
Stimuleer deelname en communicatie: De hoeveelheid EFL's die ik mensen cadeau heb gedaan, of de voordeeltjes die ik anderen heb gegunt als ze meedoen telt inmiddels in de 1000-en euros. Verkoop je mij iets voor EFL, dan kan je er op rekenen dat je diezelfde EFL's ook weer bij mij kwijt kan. Ik heb mensen die wilde investeren in EFL vaak een bonus gegeven, met als enige uitkomst dat ze die bonus gaan verzilveren zodra ze zich gaan verdiepen in de munt. Ik kan hen nog zo'n mooi verhaaltje op de mouw spelden en mensen enthousiast maken, zodra men zich gaat verdiepen in wat er gebeurt haakt men af, omdat er helemaal niets gebeurt. Daarnaast onderschat jij op een enorm niveau hoeveel haat er richting een project als EFL bestaat. Je zou zelf eens voor de grap op een cryptoforum de naam EFL moeten laten vallen. Als je niet direct wordt verwijderd lachen mensen je keihard uit, omdat de geschiedenis van deze munt bijzonder discutabel is. De pre-mine werkt in dit geval absoluut niet in ons voordeel en is de oorzaak voor veel rode vlaggen, laat staan het OERUschild, waar ik van harte fan van ben, maar wat er bij ontwetenden gewoon niet in gaat.
Zoek samenwerking met anderen: Je bedoeld zo iets als ik vorig jaar weer eens probeerde, toen ik 1 miljoen EFL probeerde weg te geven en ik compleet werd doodgezwegen nadat Willem Engel had toegezegt om vriend te worden? Wat de exacte reden van dit stilzwijgen was weet ik natuurlijk niet en we zullen ook nooit weten hoe het was afgelopen als de prijs naar 1 euro was gegaan en ik had uit moeten betalen. Laat ik het volgende zeggen, geld is een enorm beladen onderwerp waar niemand het echt over wil hebben of over na wil denken, dat gaan ze pas doen als ze daartoe een goede reden voor hebben. Ik ben het van harte met je eens dat inflatie en grondrechten een belangrijke motivator zijn, maar specifiek over die grondrechten ben ik uit deze club gezet omdat mijn mond hiervan overloopt. Ach wat heb ik nog veel te vertellen, maar waarom zou ik nog de moeite doen als er niemand is die naar mij wil luisteren? Er is geen vertrouwen dat ik dit verhaal aan elkaar kan lullen en daarom wordt ik overal afgedaan als ongewenst persoon waar je vooral niet naar moet luisteren, of als ik bijvoorbeeld die Willem Engel warm weet te maken om vriend te worden vertel jij em een uur later dat we er niet klaar voor zijn en praat je al die energie die ik erin steek om de boel enthousiast te maken in een half uur weer de grond in. Hoe het is afgelopen met Ad Broere weet ik ook niet. Na een heleboel aandringen werd ie vriend en heeft ie waarschijnlijk ook nog wel een mailtje naar de stichting gestuurd, maar de reactie die hij kreeg zorgde er niet voor dat ie woordvoerder voor ons werd. De enige van wie ik nog wel eens feedback heb gehad over zijn communicatie met jou is Otto de Voogd, die me vertelde dat ik EFL beter kan laten vallen met iemand als Gerrit aan het roer. Ik ben er niet op uit om je hier onderuit te halen, maar ik zpeel gewoon de informatie door zoals ik die ooit heb ontvangen.
De kunst van het opwekken van mensen, achja, ik wil mezelf niet te veel op de borst kloppen, maar ik heb een behoorlijke lading energie en ook nog eens een lief gezichtje waarmee ik al menigmaal mensen enthousiast heb kunnen maken. Jammer genoeg is er niemand die dat enthousiasme van mij ondersteunt, maar in plaats daarvan worden door de mensen die achter mij staan liever een mes in mijn rug gestoken dan dat ik ruggesteun kan verwachten. Ik blijf tot de dag van vandaag erg blij over dat ik dit heb kunnen ervaren zonder al te veel problemen, want als mijn persoonlijkheid te ver was doorgegroeid had ik die deksel een stuk later in de tijd op mijn neus gekregen en had ie een heleboel meer schade aan mijn persoon gedaan dan nu het geval is. Het verhaal waar ik nog altijd op zit is in al die jaren alleen maar meer relevant geworden en kan zorgen voor een wereldwijde aardverschuiving op de manier waarop mensen het leven ervaren, maar als ik dat op deze manier op schrijf lachen de mensen als Jan Sibie mij terecht helemaal kapot om mijn mallote waanideen, het ligt namelijk voor 95% van de mensen buiten het bereik van hun inbeeldingsvermogen en de meeste zullen er maar wat graag in willen geloven en achteraan lopen, als er maar iemand is die hen kan aantonen dat het succes oplevert en als ik dat wil doen, dan krijg ik bij deze club te horen dat mijn ongewenste gedrag geen onderdeel uitmaakt van waar ze voor staan.
Mogelijkheden voor persoonlijke groei, die zijn er volgens mij altijd. Ik leer zelf iedere dag om me voor te bereiden op de dag dat al mijn dromen en idealen de tent uit zijn gevlogen, simpelweg omdat men niet bereid is geweest om de gedachtes en de woorden een kans te geven. Maak je niet druk, er komt vanzelf iemand anders die hetzelfde verhaal wel weet te vertellen, de wereld beweegt namelijk razendsnel in de richting die ik al jarenlang voorspel en al die kennis over een alternatieve realiteit komt op een dag naar buiten. Dat is de dag dat ik overbodig ben geworden, maar zo lang men in Nederland nog naar het NOS journaal kijkt en met euros betaald en met meer dan 50% van de bevolking naar de stembus hobbelt om hun macht uit handen te geven aan een willekeurige politicus is er nogsteeds een enrome kans waar zo op ingespeeld kan worden. Ik bied volgens mij een vrij volledig verhaaltje, niet alleen met geld, maar juist ook met een alternatief op waardes die belangrijk zijn. De reden dat ik uit Liberland ben geknikkerd, is omdat ze die waardes daar totaal niet delen. Ze willen in Liberland niets nieuws maken, ze willen juist aansluiten bij het oude en een onderdeel worden van de elite. De huidige club die om die Tsjech heen hangt zijn allemaal ambtenaren die een baan bij de overheid ambieren. Het doel van Liberland is niet om de overheid te verkleinen, maar slechts om deze meer efficient te maken. Sponsorgeld wordt besteed aan het afbetalen van missverkiezingen waar een groepje oude vieze mannen jonge meisjes kopen om elkaar een pleziertje te gunnen, in de hoop dat ze later een pleziertje terugkrijgen. 10.000-en euros worden besteed aan het inkopen van spreektijd, bijvoorbeeld bij het WEF, waar je gewoon door Klaus Schwab voor wordt uitgenodigd als je maar genoeg centen in de zak hebt. Ik ben op mijn beurt erg blij dat ik niet in die denkwereld verstrikt ben geraakt. Die mogelijkheid was er absoluut, als de zaken wat anders waren verlopen was het risico erg aanwezig dat ik die vaccins ook had willen verplichten. Had ik al verteld hoe blij ik ben met de gang van zaken tot op heden? Ik denk dat we van geluk mogen spreken met de vrijheid die we onszelf hebben gegund en dat er geen betere tijd is om door te breken dan na corona en inflatie van dubbele getallen.
Erkenning en beloning: Ik ga er niet te ver op in, maar houdt er rekening mee dat de mensen die op dit moment aankloppen enkel uit zijn op persoonlijk gewin en totaal geen fuck interesse hebben om iets op te bouwen. Gewoon het snelle geld dat absoluut niet bereid is om een offer te maken of risico te lopen.
Een gedeelde missie of doel: Mooi opgeschreven, maar wat is dan precies die missie of dat doel? Volgens mij zou ons eerste doel moeten zijn om trots te zijn op dit product en de kans die we mensen bieden, maar als ik op een heldere manier uiteen zet op wat voor manier ik een doorbraak wil forceren dan wordt dit neergezet als, manipulatie, pushen, en ga zo maar door. Stel dat ik iemand zo ver krijg om het daadwerkelijk te overwegen en ze komen op dit forum om een vraag te stellen, dan weet ik met een 99% zekerheid dat het dit forum gaat lukken om die mensen het idee direct uit hun hoofd te kletsen.
Sociale verbinding: sociale verbinding met wat en wie?? Ik zou adviseren om vooral niet jezelf sociaal te verbinden met de zombies die hun kinderen volspuiten met ongetest gif om met het vliegtuig op vakantie te willen, of gewoon lekker hun belasting blijven afdragen omdat ze graag willen dat de Oekraine een steunpakket aangeboden krijgt. In de huidige maatschappij is het volgens mij zaak om duidelijk te maken dat de maatschappelijke mores die decennia lang enorm ongewenst is en dat er een dringende behoefte is om het anders te doen. Als ik graag mee wil doen in wat er al is, dan ga ik wel naar Guldencoin, die informatieavondjes voor het OM organiseren om het financieren van terrorisme en witwassen een halt toe te roepen. De sociale verbinding die in Nederland bestaat is juist wat ik zou proberen om me van af te zetten, in plaats daarvan maak je een alternatief, waarbij je duidelijk maakt dat geldelijk gewin niet het einddoel is, maar slechts een gevolg van het succes wat de alternatieve zienswijze oplevert.
Ja, het is weer een hele lap tekst, maar ik wil je graag uitleggen waarom de door jouw gestelde hypothese geen stand houdt. Ieder met zijn eigen club, dat werkt niet zo bij mij, want ik wil mijn eigen club verbinden met deze munt, maar de mensen die op dit forum over deze munt wat schrijven willen mijn eigen club niet verwelkomen. Ook de opmerking dat we nog wel gaan zien wie er het verste komt is erg respectloos, want als ik alles op een zilveren schaaltje aanbied wordt het bij het grofvuil gezet, moet er een andere telegramgroep worden opgericht, ben ik niet welkom in discord, schrijft met een stukje waarin het ongenoegen richting mijn persoon uiteen wordt gezet en worden mijn rechten van een door mijzelf opgerichte facebookgroep ontnomen. Ben ik nog iets vergeten? Vast wel, maar volgens mij staat er voor vandaag weer genoeg op dit forum, owja, voor ik op het knopje druk, de reden dat ik gestopt ben om met jou in prive te spreken is omdat ik de tegenstrijdigheden in jouw gedachtegang graag openbaar heb staan. Ik doe mijn best om je te laten inzien dat er nog maar genoeg kansen zijn en je wilt ze van mij gewoon niet horen, want we worden het toch niet eens stel je dan. Nou, dan laten we het er maar bij toch? Ga ik ook mijn best niet meer doen, want die energie wordt hier toch weer vakkundig om zeep geholpen.
Als je een keer je ogen wilt openen hoor ik het wel en tot die tijd blijf ik bij wat ik de laatste maanden al vaker heb verkondigd, dit project gaat helemaal nergens heen, want men weet zelf niet waar ze heen willen en als iemand ze een richting aanwijst is het nooit de goede. Veel succes met iemand vinden die wel binnen de door jou gestelde kaders wil opereren, vertel ze er wel even bij dat ze beter niet voor hun gezicht kunnen worden geslagen als ze ergens gaa spreken over hoe alles ook op een andere manier kan worden georganiseerd, want onverwachte medische kosten, daar is EFL niet voor bedoeld.