Auteur Topic: Een welverdiende pluim voor sgulden.nl  (gelezen 2152 keer)

bitcoinoloog

  • Gast
Een welverdiende pluim voor sgulden.nl
« Gepost op: 18 augustus 2022, 19:53:13 »
Ik lees en verzamel al vele jaren ongeveer alles wat met e-Gulden te maken heeft. En dus houd ik ook sgulden.nl bij. En daar stuitte ik op een omvangrijk artikel. ( https://www.sgulden.nl/l/efl-nl/ ).

Ik wil daar de aandacht op vestigen. Al was het maar om de enorme hoeveelheid energie te benadrukken die sommige mensen zoals deze schrijver bereid zijn om in e-Gulden te steken. Die energie stopt iemand er alleen maar in als hij extreem gedreven is en ergens onvoorwaardelijk in gelooft. Ok, ik ben het totaal oneens met het stuk. Maar dat neemt niet weg dat ik grote bewondering voor de inzet kan hebben.

Voor elke organisatie zijn dit zeer kostbare mensen die de organisatie omarmen moet. Het is dan ook meer dan jammer dat afwijkende meningen binnen e-Gulden altijd al kansloos zijn geweest. Het is niet 8 jaar doorgaan met hetzelfde dat de wereld plotseling verandert. Dat gebeurt echt niet. Over 8 jaar zal alles nog hetzelfde zijn.

Na 8 jaar op je all-time-low (in BTC) is alleen maar een teken dat je als club zelf totaal vastgelopen bent. En dat het dus hoog tijd is om geen energie meer te verspillen aan het blijven trekken aan een dood paard, maar om alle domme vooroordelen naar elkaar toe aan de kant te zetten, iedereen serieus te nemen, alle kennis en ervaring te verzamelen en dan de krachten te bundelen, in plaats dat iedereen een andere kant op werkt en vooral bezig is om anderen onderuit te halen.

Als je nieuwe systeem één (1!!) reactie krijgt in 4 maanden tijd dan is dat een teken dat je zelf iets niet goed doet. Het ligt niet aan de wereld. Het ligt aan de mensen uit de e-Gulden bubble die volkomen falen om een technisch prima product ook maar enige bekendheid te geven.

Niet omdat ze het niet kunnen. Niet omdat het niet kan. Niet omdat we niet weten hoe dat moet. Niet omdat het geld zou moeten kosten. Nee, de enige reden is, dat het gewoon domweg niet gebeurt. Er neemt helemaal niemand initiatief. NIEMAND!!!!!  En toch is daar ooit wel door een aantal mensen voor getekend...Waaronder door de schrijver van dit stuk: Dus je zou toch wel iets mogen verwachten.


Kortom, de techniek achter EFL is prima verzorgd. Kan niet beter!. Alleen maar lof.

De rest is een organisatorische PUINHOOP 1e klas.


En mensen die wél initiatief nemen en die de puinhoop aan willen pakken? Die krijgen in het gunstigste geval niet eens een reactie! Of ze worden gecanceld . Dat komt ook voor.

Dat is jammer. Niet alleen voor de mensen die er nu ongevraagd veel energie in (willen) steken, maar eigenlijk voor heel Nederland.
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2022, 20:33:03 door bitcoinoloog »

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Een welverdiende pluim voor sgulden.nl
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2022, 10:52:27 »
de tekst is nog niet af en onderdeel van mijn persoonlijke promotie actie. Op 1 september zal de Nederlandse tekst worden voorgelezen tijdens de eerste uitzending van een 11 dagen durende opbouw naar de 11 september memorial stream op https://twitch.tv/KingHONKspiritSEE en alle aanspreekpunten van koning wappie kunnen de videoboodschap diezelfde dag in hun emailbox verwachten.
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2022, 10:54:27 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV