Auteur Topic: Koning Wappie  (gelezen 5718 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
« Laatst bewerkt op: 04 februari 2022, 02:58:42 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Koning Wappie
« Reactie #1 Gepost op: 04 maart 2022, 01:36:08 »
schrijfdatum 15 januari:

Dag allemaal,

Sinds de 13e verjaardag van Bitcoin op 3 januari heb ik mijn digitale studio wat omgebouwt. Ik ben nog wat aan het testen, want zoals in de onderstaande video te zien is moeten er nog wat instellingen geoptimaliseerd worden, maar vanaf maandag vang ik aan met mijn nieuwe stream, de Koning Wappie show.

Het doel van de Koning Wappie show is om zo veel mogelijk Nederlanders vriend te maken van e-Gulden EFL, de Bitcoin van Nederland. Na 8 jaar staat de teller pas op 500 deelnemers en ik zou graag zien dat dit getal ver 100-voudigd. Dat kan ik natuurlijk niet alleen en daarom heb ik u, uw bedrijf of medewerkers geselecteert om mij een steuntje in de rug te geven.

Bij deze bent u allen van harte welkom in 1 van mijn toekomstige shows waar ik duidelijk zal maken waarom u bent geselecteerd en waarin u de mogelijkheid heeft om mij over alles te ondervragen, geen vraag is mij te gek.

Bij deze mijn eerste testuitzending waarin ik mijn motivatie voor de actie voorlees: https://www.twitch.tv/videos/1264579493

De orginele tekst kan terug worden gevonden op mijn blogwebsite: https://www.sgulden.nl/l/koning-wappie/

Ik hoop u in de komende 2 maanden eens als gast in mijn show te mogen verwelkomen, maar dit is geen voorwaarde om in aanmerking te komen voor mijn donatie, die is vrij te besteden naar uw eigen inzicht.



Met vriendelijke e-Gulden EFL groet van nabij Liberland,


Yoshi Livo
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Koning Wappie
« Reactie #2 Gepost op: 04 maart 2022, 01:36:41 »
schrijfdatum 27 januari:

Dag beste vrienden in spe,

hierbij nog eens een klein schrijfseltje, Onze eerste afleveringen zijn inmiddels aangevangen en aanzien wij allen geloven dat het dit jaar geen schrikkeljaar is, vieren we over 42 dagen het 8 jarige bestaan van onze Nederlandse Bitcoin.

Sinds we 10 dagen geleden zijn aangevangen met Nederlandstalige uitzendingen heeft Koning Wappie zijn kroonjuwelen laten kussen door 16 nieuwe onderdanen. Sinds de start zijn er zo'n 300 EFL verdeeld aan de kijkers via het Rad-van-Fortuyn, ofwel ongeveer 1 briefje van 50 schuldpapier. Er hebben zich sinds de aanvang op 16 januari jl. nog geen nieuwe vrienden aangemeld.

We hebben besloten dat er op 2 februari een speciale uitzending gemaakt gaat worden om het magische getal van 2-2-2022 te vieren met een speciale EFL prijs van 222 EFL. De dag zal worden geopend met een door mij geschreven tekst die ik samen aan Toine Manders zal voordragen waarna deze zijn kijk op de actualiteiten zal delen. Wellicht kijken we nog wat beelden terug van het huwelijk van 20 jaar geleden, tussen de grootbezitter van Shell-aandelen en de dochter van een oorlogscrimineel waar alle schwappies via belastingen zo graag hun schuldpapier aan afstaan, maar mocht u nu zelf wat leuks te melden hebben dan bent ook u van harte welkom om eens op audientie te komen bij Koning Wappie. Wel verzoek ik dan vriendelijk het een aantal dagen vooraf te melden zodat Kriebelpink en ik tijdig kunnen aanvangen met de planning.

We hebben nog een kleine tekst voor u geschreven en indien u op een plek komt met mensen die de overheid argwanen, voel u dan vrij om deze rond te delen.


https://www.sgulden.nl/l/efl-vriend/




Met vriendelijke e-Gulden EFL groet van nabij Liberland namens Koning Wappie,


Cactus Kriebelpink

&

Liberlander Yoshi Livo


ps. Hierbij nog wat hoogtepunten uit vorige afleveringen:

https://www.twitch.tv/videos/1264579493
https://www.twitch.tv/videos/1267138283
https://www.twitch.tv/videos/1270394223
https://www.twitch.tv/videos/1275027645
https://www.youtube.com/watch?v=yC8BnaxiF5E
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Koning Wappie
« Reactie #3 Gepost op: 04 maart 2022, 01:37:19 »
schrijfdatum 4 februari:

Hierbij de video waar ik de onderstaande tekst voorlees aan Toine Manders, tijdens de 2-2-2022 20 jarig huwelijksspecial ter ere van de 20-jarige trouwdag van Koning Wappies Nederlandse ambstgenoot: https://www.twitch.tv/videos/1285477734



Gelijk voor elkaar !? - koningwappie on Twitch
koningwappie went live on Twitch. Catch up on their Crypto VOD now.
www.twitch.tv
https://www.sgulden.nl/l/gelijk-voor-elkaar/
Gelijk voor elkaar!? :: sGulden
Vandaag, op 2 februari 2022, vieren we een speciale dag in de stream van Koning Wappie. Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat de Nederlandse ambstgenoot van Koning Wapppie in het huwelijks bootje stapte en bij een speciale dag hoort een speciale tekst.. Wat een andere wereld was het toen nog, 20 jaar geleden. Je mocht nog gewoon een flesje water meenemen in het vliegtuig en de euro was ...
www.sgulden.nl
Indien dit onderwerp te controversieel voor u is, bedenk dan dat deelname ook anoniem kan. De korte samenvatting van mijn tekst is dat iedere koning slechts de macht kan uitoefenen die zijn onderdanen samen afstaan.

_______

Gelijk voor elkaar!?
01-02-2022
Vandaag, op 2 februari 2022, vieren we een speciale dag in de stream van Koning Wappie. Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat de Nederlandse ambstgenoot van Koning Wapppie in het huwelijks bootje stapte en bij een speciale dag hoort een speciale tekst.



Wat een andere wereld was het toen nog, 20 jaar geleden. Je mocht nog gewoon een flesje water meenemen in het vliegtuig en de euro was pas net een paar weken ingevoerd, een gulden was nog wat waard, daar kon je een glas bier van kopen en met carnaval wel 2. In zijn algemeenheid kan gesteld worden dat er veel meer gelijkheid was binnen Nederland. Youtube bestond nog niet en het internet werd nog niet zo intensief gebruikt als vandaag. Er waren op dat moment dus nog niet zo veel verschilende verhaallijnen beschikbaar voor de inwoners van Nederland en het gesprek op straat ging voornamelijk over wat er de dag ervoor op televisie te zien was geweest. Hoe anders is het nu, in 2022, waarbij de logica van overheden openlijk in twijfel wordt getrokken en er legio verhaallijnen beschikbaar zijn die de realiteit van vandaag op een andere manier verklaren dan de overheden en hun media ons willen doen geloven.



Op deze dag, 20 jaar geleden, bekeek ik op de tv in mijn ouderlijk huis als trots Nederlands staatsburger hoe de trouwerij van mijn aanstaande koning zich voltrok. Ik zat nog op de middelbare school waar ik ondanks extreme luiheid en weerzin om te leren toch vrij moeiteloos de HAVO wist af te ronden. Vragen stellen rondom de gebeurtenissen van 9/11 kwam niet in me op en van de misstanden in Sebrenica was ik me al helemaal niet bewust. Als er een berichtje kwam over de oorlogen die in periode zich afspeelde, draaide ik mijn favoriete nummers van toen gewoon ietsje harder en dan had je er eigenlijk vrij weinig last van.



Nadat ik de HAVO had afgerond ging ik eigenlijk als vanzelf studeren op een HBO opleiding, ik had geen flauw idee wat ik als studie zou moeten kiezen en al kwam er tijdens een carrieretest op school uit dat ik in de agrarische sector zou willen werken, mijn ouders adviseerde mij om accountancy te gaan studeren, daar was namelijk altijd wel werk te vinden en ik vond cijfers toch altijd zo leuk, toch? Dat was ook eigenlijk wel zo, dus zo gezegd, zo gedaan en al deed ik tijdens mijn studiejaren zeer nuttige en interressante informatie op, over hoe een debet- en credit-zijde altijd met elkaar in balans staan bijvoorbeeld, toch had ik weinig passie voor het beroep van accountant. Omdat mijn vriendin nieuw was als studente in Nederland, besloten we om geen televisie in huis te nemen, maar in plaats daarvan onze tijd op een andere manier in te vullen. Dit bleek achteraf de meest ingrijpende keuze van mijn leven te zijn.



Omdat mijn vriendin van toen toerisme studeerde speelde haar stages zich af in het buitenland. Gedurende deze periode bleef ik dan alleen achter in ons huis en zonder televisie spendeer je dan al snel een heleboel tijd op het internet. Zo zag ik op een dag de documentaire "The Money Masters" van Bill Still en ineens begon er mij een heleboel te dagen. Wat een schat aan informatie was er in dit verhaal opgeslagen, hoe is het mogelijk dat niemand mij hier ooit van op de hoogte heeft gesteld? Hoe kan het zijn dat ik een opleiding volg waarbij ik dagelijks miljoenen euro's van klanten moet verwerken, maar mij nooit is geleerd wat een euro is? Met de informatie die ik had opgedaan ging ik naar mijn ouders, weten zij eigenlijk wat een euro is? U raad het al, dat wisten ze niet. Langzaam maar zeker begon het voor mij te dagen, deze informatie is bewust verscholen voor het grote publiek en die hebben geen flauw benul van de manier waarop hun geld werkt.



Het onderwerp van geldcreatie intrigeerde mij zo erg, dat ik enkele jaren lang als een spons was, op zoek naar meer informatie over het onderwerp, dit bracht mij via goud in een heel vroeg stadium uit bij Bitcoin. Nadat ik me ook die informatie eigen had gemaakt werd het tijd voor een volgende stap, nu moest ik nog iets met die informatie gaan doen. Vele weekenden spendeerde ik met het bezoeken van Nederlandse steden waar ik met een groepje mensen bijeenkwam onder de vlag van Anonymous. Het was een zooitje ongeregeld waar bitcoiners, flat earthers, holocaust ontkenners en nog een heel groepje mensen bij elkaar kwamen, altijd in liefde en met geduld en dan spreek ik voor mezelf, maar ik denk voor iedereen die daar toen was. In 2015 las ik toen een oproep in de krant van een groep studenten van de Universiteit van Amsterdam. Deze groep was een protest begonnen omdat ze tegen het financiele beleid van hun school waren.



Kort uitgelegd speculeerde de Universiteit van Amsterdam met geld wat bedoeld wat om colleges van te geven, toen ze dit geld verloren werden er studies geschrapt en kwamen de studenten in opstand. Tegen speculeren. Dat kon ik als Bitcoin LiEFhebber natuurlijk niet laten gebeuren en dus besloot ik me bij het protest aan te sluiten. Ik probeerde daar de studenten duidelijk te maken dat er een verschil is tussen speculeren met andermans geld en speculeren met je eigen geld en hoe een lening aangaan voor een studie ook een vorm van speculeren is. Een leven zonder speculeren bestaat niet, iedere keuze is namelijk een afweging tussen kansen en risico's, maar het leek op de studenten weinig indruk te maken. Genderneutrale toiletten en owja, GELIJKHEID, dat was pas echt belangrijk, maar toen ik eens een bijeenkomst van "The New University of Colour" wilde bijwonen kwam ik er niet in, ik had te weinig kleur. De laatste dag van het protest, het was bekend dat de M.E. het de volgende dag zou komen afblazen, zaten we allemaal in een groep en werd er gestemd wie je wel of niet vertrouwt, niemand stemde op mij, maar ik had wel een maand lang de afwas gedaan.



Hoe kan het toch dat natuurlijke zekerheden, zoals iemands geslacht, in twijfel worden getrokken terwijl zulke eenvoudig te doorziene leugen als het geldsysteem door iedereen worden geaccepteerd? Iets later dat jaar 2015 probeerde ik het nog eens, Wonderland dit keer. Met een eigen grondwet en land leefde ik een aantal maanden tussen Nederland en Duitsland, maar ook daar bleek mijn oproep voor ander geld aan dovenmansoren gericht, materialisme was geen streven van de Wonderlanders en je kan dan met nog zo veel argumenten aankomen, hoe je niet tegen een overheid kan strijden als je afhankelijk bent van toeslagen bijvoorbeeld, dat doet er dan niet meer toe. Teleurgesteld vertrok ik toen maar naar Liberland, daar zou ik toch wel wat medestanders kunnen vinden?



In 2018 werd toen een Bitcoin ineens 20.000 dollar waard, dat ging vlug, in een paar jaar tijd. Nu zou het vast allemaal anders gaan verlopen en kon niemand meer ontkennen dat er zich iets veel belangrijkers in hun leven aan het afspelen was dat hun aandacht verdiende, toch? Nou, tot op zeker hoogte was dat ook zo, zelf de NPO kwam naar Liberland om het vast te leggen wat er allemaal gebeurde, maar op het moment dat ik echt kon doorbreken stokte bij mij de machine, Iets zei me dat ik op dat moment niet moest handelen en met de wetenschap dat alles altijd goed verloopt heb ik me jaren afgevraagd waarom ik op dat moment niet gewoon op de door mij ingeslagen route ben doorgedenderd. Door die keuze van dat moment ben ik vandaag wel de Liberlander die het voor elkaar heeft gekregen om een deel van zijn inleg ook uitbetaald te krijgen en ben ik de enige Liberlander die met dat geld ook weer iets heeft ondernomen om Liberland sterker te maken. De andere mensen gedragen zich zoals de huidige leiding van Liberland het graag ziet, als stille geldschieter. Met e-Gulden EFL heb ik me naar een top 5 positie binnen Liberland gespeculeerd, maar doordat de leiding van het huidige Liberland project mij als zijn concurrent ziet ben ik momenteel bestempeld als persona non grata in afwachting van mijn rechtszaak, wat gezien het feit dat Liberland nog geen rechtbank heeft nog wel even kan duren... en toen begon Corona.



Met de wetenschap die ik vandaag over mezelf heb, zie ik in hoe ik met de wetenschap van toen een vrij eenvoudig slachtoffer was geweest van hetgeen ik als de pedoclub bestempel. Dat is niet een club met pedosexuelen, maar een club die sexuele rituelen als hefboom gebruikt om macht te vergaren, hoe perverser hoe groter het trauma en dus ook de loyaliteit die daaruit voortkomt. Sinds de uitvinding van de tv is naakt een taboe, in de VS gaat men zelfs zo ver dat er buffers zijn ingebouwt tijdens live tv nadat de tepel van Janet Jackson hierop onthuld werd. Wij zijn echter allen 1 bewustzijn en ieder orgasme dat we ervaren maken wij contact met onze oorsprong, dat is voor mij tenminste de meest logische verklaring die ik kan vinden voor het feit dat je door traditionele geloven als zondaar wordt bestempeld wanneer je mastrubeert. Voor ik met dit ongemakkelijke onderwerp die laatste paar lezers ook nog verlies, ik prijs mezelf gelukkig dat ik hier nabij Liberland in alle rust vanaf de zijlijn wat ervaring heb mogen opdoen met het doorzien van het grotere plaatje. Het gaat er niet om of ik mijn verhaal kan vertellen, het gaat er om dat er mensen zijn die willen luisteren. Als ik gevangen was geraakt in een web van leugens had het narratief mij op ieder moment kunnen afschilderen als een narcistsche psychopaat, nu kan ik daar zelf het moment voor kiezen. Het gevecht wat ik ben aangegaan kan ik niet alleen voeren, maar omdat ik het gevecht steeds groter maak dan de groep mensen waar ik me bij wil voegen haakt iedereen steeds af, omdat die het namelijk al druk hebben met hun eigen agenda.



Afgelopen 3 januari heb ik mijn plan voor het weggeven van 1 Miljoen e-Gulden EFL, de Nederlandse Bitcoin, wereldkundig gemaakt. De Koning Wappie stream is opgetuigd en met de vriendenactie van e-Gulden EFL kunnen er nog duizenden mensen kosteloos ervaring opdoen met een andere manier van betalen en sparen. Ongeacht het aantal gasten wat deelneemt in de streams, of het aantal vrienden die Koning Wappie weet aan te melden eindigd seizoen 1 van Koning Wappie op 19 maart as. wanneer e-Gulden EFL, de Bitcoin van Nederland, de 8 jarige verjaardag viert. De reden dat ik deze actie op poten heb gezet, is omdat ik het meer dan beu ben om iedere keer een geldezel te moeten vinden als ik een donatie wil doen aan een goed doel. Daarnaast, wordt het niet eens tijd dat we massaal een andere vorm van geld gaan hanteren? Als er iemand een beter idee heeft dan ik hoor ik het graag, wellicht heb ik dat in al die jaren over het hoofd gezien, als u een andere vorm van geld verkiest wil ik er graag in investeren, maar ik ben vrij bekend in de alternatieve geldwereld en kies daarom al jaren voor het promoten van e-Gulden EFL als Bitcoin van Nederland.



Net zoals met iedere koning is ook Koning Wappie zijn macht slechts zo groot als zijn onderdanen hem gunnen. Het verschil tussen Koning Wappie en zijn Nederlandse ambstgenoot is echter dat Koning Wappie geen jurisdictie heeft buiten zijn eigen showtje op het internet, waar hij ook enkel mensen kan uitsluiten en niets kan verplichten. Al zou Koning Wappie het willen, dan kan hij niet afdwingen dat mensen wel, of juist niet gebruik mogen maken van e-Gulden EFL, waar zijn Nederlandse ambstgenoot die macht wel heeft binnen Nederland. Dat de Koning der Nederlanden bijzonder respectvol omgaat met de door hem georven macht was de reden dat ik 20 jaar geleden aandachtig voor de tv zijn trouwerij bekeek, maar sinds dat moment is er zoveel meer informatie beschikbaar gekomen dat het sprookje op de huidige manier niet volgehouden kan worden. Het moet transparanter op een manier dat er niet 1 persoon misbruikt kan worden om zijn menselijke falen. Alles rondom Koning Wappie is vrijwillig en dat zie ik dan ook als mijn grootste kracht. Ik begrijp dat het karakter wat ik speel de zaak voor sommige niet eenvoudiger zal maken, maar ook buiten mijn persoonlijkheid om is het bittere noodzaak dat er op dit vlak stappen gemaakt gaan worden. Er sterven momenteel kinderen doordat deze worden ingespoten met ongetest gif en als wij genoeg !!vrienden!! weten aan te melden zullen wij doordringen tot het besef van iedere Nederlander, daar zijn Cactus Kriebelpink en ik, Liberlander Yoshi Livo, van overtuigd. Tot op heden sprak ik over een donatie van 1 miljoen euro, dat trok me een geweldig bekijks, maar 1 bitcoin kost inmiddels 30.000 euro per stuk en als wij de vriendencampagne op een goede manier uitdragen is 1 euro per EFL een hele conservatieve schatting van de eurowaarde op 19 maart. Het is wat wij er samen van maken, stem daarom met je portemonnee op Koning Wappie en geef door het aanschaffen van extra EFL extra kracht aan deze boodschap.



Vriend worden van EFL is heel eenvoudig: https://odysee.com/@EFL:c/vriend:c

https://e-gulden.org/index.php/vrienden_van_de_e-gulden

Kijkers van de stream worden beloond met NFT's, spaar ze alle 12!





_____





Vriendelijke e-Gulden EFL groet van nabij Liberland



Yoshi Livo
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Koning Wappie
« Reactie #4 Gepost op: 04 maart 2022, 01:37:51 »
schrijfdatum 7 februari:

Dag lieve mensen,

Na de vorige trouwdag-special op 2-2-22, waarbij we tijdens onze troonrede Toine Manders op audientie kregen, hebben Kriebelpink en ik besloten op 14 februari een speciale valentijns-uitzending te organiseren. Mocht u nog een leuke bijdrage hebben voor deze speciale dag schroom dan niet om wat van je te laten horen, dit weekend zal de planning worden gemaakt, dus hierbij het vriendelijke verzoek om daar rekening mee te houden.

Meer informatie komt vanzelf naar u toe, het puntensysteem waarmee kijkers kunnen sparen voor Yoshi NFT's is sinds deze week actief, hierbij de e-Gulden EFL editie:




Die pruik is nog een verhaal opzich en het masker van kippengaas is een graag geziene prop die ik gebruik tegen de muggenbeten. Dat werkt fantastisch, vooral in de winter.

Met een vriendelijke e-Gulden EFL groet van nabij Liberland.


Hoogtenpunten vanaf aanvang 16 jan:

https://twitter.com/Ledger/status/1487066875016142853
https://www.twitch.tv/videos/1264579493
https://www.twitch.tv/videos/1275027645
https://www.twitch.tv/videos/1285477734


Ik heb ook nog kort wat tijd besteed aan het door Welschmerz gepromote United People Foundation, voor wie het horen wil: https://www.twitch.tv/videos/1285825828
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Koning Wappie
« Reactie #5 Gepost op: 04 maart 2022, 01:38:25 »
schrijfdatum 19 februari:

Dag vrienden in spe,

Vandaag is het 19 maart, dat betekend dat de 8e verjaardag van e-Gulden EFL, de Bitcoin van Nederland, over exact 4 weken zal plaatsvinden.

Voordat de festiviteiten die dag gaan plaatsvinden zal er nog 1 special worden gemaakt en wel op 3-maart, wanneer mijn stream het derde jaargang ingaat. Deze dag, 3 maart, zal ik streamen in het engels, zodat ik ook mijn internationale vrienden kan uitnodigen om kennis te nemen van de voortgang die ik afgelopen jaar weer gemaakt heb. Van 1 tot 4 maart zullen er speciale marathon uitzendingen plaatsvinden, de eerste gasten zijn inmiddels bevestigd, zo zal ondermeer Aleks Svetski, van de video https://rumble.com/vue1tw-can-bitcoin-circumvent-economic-tyranny-interview-with-catherine-austin-fit.html langskomen, bedankt nog Cafe Weltschmerz, voor het  delen, ik voelde me door deze video behoorlijk aangesproken en het geeft mij het gevoel dat ik al die jaren toch best wel in de goede richting heb lopen kijken en het maakt mijn keuze om nee te zeggen tegen 70 miljoen, 4 jaar geleden, een stuk dragelijker. Naast internationale gasten zal ik zowel een Nederlandse en Engelse troonrede houden, het exacte onderwerp zal zo iets zijn als hoeveel geluk ik toch heb met al die fantastische mensen die ik ken en met hoeveel eenvoud ik toch eigenlijk best een impact weet te maken, zelfs nu werkelijk succes tot op heden uit is gebleven en het overgrote deel van de mensen totaal niet begrijpt wat ik eigenlijk aan het doen ben met mijn leven.

Can Bitcoin Circumvent Economic Tyranny?- Interview with Catherine Austin Fitts and Aleks Svetski
I’m pleased to bring you two guests — finance guru Catherine Austin Fitts, whom I’ve interviewed before, and Aleksandar Svetski, editor of Bitcoin Times magazine. During dinner at an event in Miami, F
rumble.com

Mocht iemand van deze club het leuk vinden om op audientie te komen dan zullen wij de rode loper voor hen uitrollen. In verband met de planning verzoeken Kriebelpink en in wel vriendelijk om ons dit uiterlijk volgend weekend aan ons door te geven, zodat we het 1 en ander goed kunnen plannen, maar u bent zoals altijd van harte welkom.

Voor nu wensen wij iedereen een prettig weekend en danken wij wederom voor de aandacht.

Met een vriendelijke e-Gulden EFL groet van nabij Liberland namens Koninklijke Hoogheid Wappie,



Cactus Kriebelpink & Liberlander Yoshi Livo.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Koning Wappie
« Reactie #6 Gepost op: 04 maart 2022, 01:38:55 »
schrijfdatum 4 maart:

Dag allemaal,

vandaag was mijn stream jarig. Ik heb het uit noodzaak maar in het Engels gevierd, want in tegenstelling tot wat ik verwacht had van een corona crisis lijkt men in Nederland nog steeds niet klaar voor het verhaal wat ik hen te vertrellen heb. Het mocht de pret niet drukken, met het volgende resultaat:

https://www.twitch.tv/videos/1414409981
https://www.sgulden.nl/l/anniversary-stream/
Anniversary stream :: sGulden
Welcome everybody! I'm glad you could make it on this slippery slope of the internet. It's going to be a beautiful day full of highlights of previous episodes and with several new texts that I've written from scratch, like so many others that you have already heard from me in the past. Today we're also going to perform the next...
www.sgulden.nl



Ik was van plan om rond deze dag extra veel gesprekken te voeren, maar nu men hier geen behoefte aan lijkt te hebben en er geen communicatie plaatsvind heb ik besloten de Nederlandstalige festiviteiten, inclusief de voordracht van mijn volgende troonrede, tot (na) het weekend uit te stellen. Op die manier kan ik de administratieve verplichtingen van de afgelopen aflevering wat rustiger afwikkelen. Normale Nederlandse streamactiviteiten zullen wel gewoon plaatsvinden, ik kan nog melden dat mijn show zonder onderbreking iedere dag om 17.00 heeft plaatsgevonden en ik voorzie geen onverwachte omstandigheden waarom dit voor 19 maart, de 8e verjaardag van e-Gulden EFL, Bitcoin van Nederland, waarvan u allen een beloning kan verwachten indien het als zodanig geaccepteerd zal worden, zou veranderen. Dit betekend dat ik op 19 maart 62 dagen lang, iedere dag 3 uur van mijn tijd heb gevuld met al het prachtigs wat door jullie gecreerd is en daar wil ik dan toch mijn dank voor uitspreken.

Tot binnenkort, als de Nederlandstalige feestttekst online komt en zoals altijd, mocht u mij een vraag willen stellen dan kan dit altijd op 1 van de dagelijkse streams, of als antwoord op dit mailtje.



Highlight: anniversary stream - koningwappie on Twitch
koningwappie went live on Twitch. Catch up on their Crypto VOD now.
www.twitch.tv

Vriendelijke e-Gulden EFL groet van nabij Liberland,


Yoshi Livo
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Koning Wappie
« Reactie #7 Gepost op: 05 maart 2022, 23:39:05 »
schrijfdatum 19 februari:

Dag vrienden in spe,

Vandaag is het 19 maart, dat betekend dat de 8e verjaardag van e-Gulden EFL, de Bitcoin van Nederland, over exact 4 weken zal plaatsvinden.

Voordat de festiviteiten die dag gaan plaatsvinden zal er nog 1 special worden gemaakt en wel op 3-maart, wanneer mijn stream het derde jaargang ingaat. Deze dag, 3 maart, zal ik streamen in het engels, zodat ik ook mijn internationale vrienden kan uitnodigen om kennis te nemen van de voortgang die ik afgelopen jaar weer gemaakt heb. Van 1 tot 4 maart zullen er speciale marathon uitzendingen plaatsvinden, de eerste gasten zijn inmiddels bevestigd, zo zal ondermeer Aleks Svetski, van de video https://rumble.com/vue1tw-can-bitcoin-circumvent-economic-tyranny-interview-with-catherine-austin-fit.html langskomen, bedankt nog Cafe Weltschmerz, voor het  delen, ik voelde me door deze video behoorlijk aangesproken en het geeft mij het gevoel dat ik al die jaren toch best wel in de goede richting heb lopen kijken en het maakt mijn keuze om nee te zeggen tegen 70 miljoen, 4 jaar geleden, een stuk dragelijker. Naast internationale gasten zal ik zowel een Nederlandse en Engelse troonrede houden, het exacte onderwerp zal zo iets zijn als hoeveel geluk ik toch heb met al die fantastische mensen die ik ken en met hoeveel eenvoud ik toch eigenlijk best een impact weet te maken, zelfs nu werkelijk succes tot op heden uit is gebleven en het overgrote deel van de mensen totaal niet begrijpt wat ik eigenlijk aan het doen ben met mijn leven.

Can Bitcoin Circumvent Economic Tyranny?- Interview with Catherine Austin Fitts and Aleks Svetski
I’m pleased to bring you two guests — finance guru Catherine Austin Fitts, whom I’ve interviewed before, and Aleksandar Svetski, editor of Bitcoin Times magazine. During dinner at an event in Miami, F
rumble.com

Mocht iemand van deze club het leuk vinden om op audientie te komen dan zullen wij de rode loper voor hen uitrollen. In verband met de planning verzoeken Kriebelpink en in wel vriendelijk om ons dit uiterlijk volgend weekend aan ons door te geven, zodat we het 1 en ander goed kunnen plannen, maar u bent zoals altijd van harte welkom.

Voor nu wensen wij iedereen een prettig weekend en danken wij wederom voor de aandacht.

Met een vriendelijke e-Gulden EFL groet van nabij Liberland namens Koninklijke Hoogheid Wappie,



Cactus Kriebelpink & Liberlander Yoshi Livo.

Bedankt voor het delen van deze rumble-link, want het is inderdaad een hart onder de riem. Ik heb er wat commentaar onder gezet, want drie uur is wat veel voor de gemiddelde geinteresseerde, als volgt:

Bitwise:
This is powertalk from all three (dr. Joseph Mercola, Aleks Svetski and Catherine Austin Fits). I advise you to focus on a small window of five minutes that nails nearly everything: Start at 2:09:50 till 2:15:00
- First Mercola motivates the potential of Bitcoin in achieving freedom for the masses.
- Second Catherine throws in People and human values and she doubts/refuses to believe that Bitcoin solely is able to avoid people from being mind controlled and let them escape from the control-grid. Her attack vector is the criminality of the control-grid, attacking it by exposure and prevent erosion of the constitution. Transparency is her solution.
- Then Aleks throws in our (freedom fighters) most important motivation-pill and consolation (the prophecy of the remnant): Don't try to convince everybody or else you fall victim yourself: 1. stay honest, 2.ignore the majority that ignores you.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Koning Wappie
« Reactie #8 Gepost op: 09 maart 2022, 03:21:33 »
Dag allemaal,

Laat ik vooraf even melden dat ik al mijn mailtjes aan jullie online heb gegooid op http://forum.e-gulden.org/index.php?topic=1604.msg6175#new ,wel zo transparant.
Koning Wappie
Koning Wappie
forum.e-gulden.org

Vandaag was Rico Brouwer bij Koning Wappie en Cactus Kriebelpink op audientie, speciaal voor die gelegenheid was ik weer eens in mijn toestenbod geklommen met het volgende resultaat:

https://www.sgulden.nl/l/koning-wappie2/
https://www.twitch.tv/videos/1419693732

Twitch
Twitch is the world's leading video platform and community for gamers.
www.twitch.tv


Koning Wappie :: sGulden
Welkom allemaal, op deze extra verjaardag viering van mijn stream. Vandaag is de eerste gast van onze lijst van 1 miljoen aanwezig in de vorm van Rico, de man achter potkaars. Met nog 11 dagen te gaan tot de einddatum van mijn weggeef actie wil ik nog wat extra duidelijkheid scheppen door nog eens de voorwaarden door te nemen,
www.sgulden.nl


vriendelijke e-Gulden EFL groet van nabij Liberland namens Koninklijke Hoogheid Wappie,



Liberlander Yoshi Livo & Cactus Kriebelpink.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Koning Wappie
« Reactie #9 Gepost op: 27 april 2022, 11:56:15 »
Dag lieve mensen die het vertikken om vriend te worden van e-Gulden EFL,

Ik kom er ineens achter dat het vandaag koningsdag is, wat een feest!

Sinds het einde van de Koning Wappie stream hebben Kriebelpink en in een identiteitsverandering ondergaan, momenteel streamen we onder de naam King HONKspiritSEE, een verwijzing naar de clownswereld die in de afgelopen decennia is opgebouwt door ordervolgers die graag hun eigen onderdrukking financieren met belastingbetalingen die pedofilie en oorlog ondersteunen.

Om deze heugelijke dag te vieren zullen cactus Itchy Pinky en ikzelf, Liberlander Yoshi Livo, vanavond een speciale uitzending maken, net zoals we dat bijvoorbeeld ook deden bij de ontkenning van een rechtszaak tegen Jullian Assange vorige week, waarvoor nog hartelijke dank aan Potkaars voor het aanleveren van beeldmateriaal.

Hierbij ontvangen jullie alle teksten die geschreven zijn sinds het beindigen van de Nederlandstalige stream en een uitnodiging om vanavond deel te nemen aan de stream. Er zullen weer vele miljoenen worden uitgedeeld, mede mogelijk gemaakt door de web3 applicatie van defi.HONK.CASH die sinds enkele weken actief is, zodat je die dankbetuiging aan de overheid weer wat makkelijker kan afdragen, we leven namelijk nog steeds in een wereld waarin fiat schuld een belangrijke rol speelt en dan is het wel zo makkelijk als je gewoon kan wisselen naar die rentedragende schuld waarmee je terrorisme financiert.

Ikzelf heb de afgelopen maanden ook wat crypto verkocht, wat dat betreft wil ik jullie bedanken voor het niet reageren op mijn teksten, het heeft mij geweldig bevrijd van de gedachte dat ik mijn kennis gratis zou moeten delen en verplicht ben om mijzelf te verklaren aan alle mensen die een ander levenspad bewandelen dan ikzelf. Wat is het toch heerlijk om op een knopje te drukken en een lokaal jaarsalaris binnen te harken. Per 1 mei veranderd hier de wet en gaat de redelijk informele economie meer richting Nederlands model. Wet- en regelgeving zal worden veranderd en dus heb ik in de afgelopen maand een flinke buffer neergezet. In 8 jaar tijd heb ik met e-Gulden toch wel een aantal 100-en procenten winst kunnen maken ten opzichte van de euro en dat is dus in geval dat er amper iemand meedoet en ik op de meest slechte prijs een verkoop forceer. Wat is het toch jammer dat mensen zo angstig zijn voor het onbekende, anders zouden we aan alle twijfelaars pas echt met een krachtig alternatief kunnen aankomen dat zelfs de grootste aanbidders van de huidige macht zal laten verbleken, omdat de wisselkoers namelijk ook in hun realiteit plaatsvind. Wat niet is kan nog komen zullen we maar zeggen...

Graag wil ik er op wijzen dat de vriendenactie van e-Gulden EFL onverminderd door gaat en er nog altijd meer dan 3 miljoen e-Gulden EFL, de Bitcoin van Nederland, aan worden geboden aan allen die vriend worden van de club, deze handeling duurt minder dan 1 minuut (als je weet wat je doet) en leg ik in deze 5 minuten durende video stap voor stap uit. https://open.lbry.com/@EFL:c/vriend:c



https://www.sgulden.nl/l/king-honkspiritsee/
https://www.twitch.tv/videos/1445673267


https://www.sgulden.nl/l/liberland2/
https://www.twitch.tv/videos/1454242061


https://www.sgulden.nl/l/liberland-7th-anniversary/
https://www.twitch.tv/videos/1456688937
https://www.twitch.tv/videos/1456700632





https://www.youtube.com/watch?v=yV8yFzCj2JY
https://www.twitch.tv/videos/1468225964
https://www.twitch.tv/videos/1468227780



Ik wens jullie vandaag allen veel plezier toe en wellicht tot vanavond rond een uur of 18.00

https://www.twitch.tv/kinghonkspiritsee


Vriendelijke e-Gulden EFL groet van nabij Liberland ook namens Itchy Pinky,


YOur SHIldren LIVe On.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

bitcoinoloog

  • Gast
Re: Koning Wappie
« Reactie #11 Gepost op: 08 juli 2022, 22:55:18 »
https://www.sgulden.nl/l/vriend-van-e-gulden-efl-de-bitcoin-van-nederland/


Goed verhaal. Wel jammer van alle taal- en spelfouten maar dat is normaal tegenwoordig, nietwaar?

Ik heb mij eens verdiept in dat "Vrienden van EFL" verhaal en de bijbehorende webpagina.

Op dit moment zijn er 345 leden. Haal je daar de vermoedelijke Zuid-Amerikanen uit, dan hou je er 239 over. Ik heb begrepen dat EFL ongeveer 5000 contacten heeft. Dus ongeveer 5% van de contacten is ook vriend geworden. Dat lijkt me weinig. Heeft iemand zich wel eens afgevraagd waarom dat is? Is het wel eens aan de niet-leden gevraagd waarom ze geen lid worden? We hebben sinds twee jaar toch een speciaal team dat zulke onderzoeken zou kunnen doen? Het kan zeer kostbare informatie opleveren. Gemiddeld 30 aanmeldingen per jaar moet beter kunnen.

De websites etc. die men opgegeven heeft in de link werken niet altijd. Daar zou je ook nog op moeten corrigeren. Maar dat is een heidense klus. Wel geeft een linkchecker een leuke eerste indruk. Let wel op dat veel mensen meerdere links opgeven. Dat geeft verschillen.

  • dode links 43   (die doen dus niets)
  • www.facebook.com 175  (weggezakt tot een onvindbaar niveau)
  • twitter.com 148   (weggezakt tot een onvindbaar niveau)
  • egulden.org 20  (mensen die het allemaal niet echt begrepen hebben)
  • plus.google.com 7  (bestaat niet meer)
  • m.facebook.com 5
  • www.linkedin.com 5
  • facebook.com 3
  • www.instagram.com 3
  • guldenplaza.nl 2  (hé, de enige echte website!!)
  • maxcdn.bootstrapcdn.com 2 (klinkt nogal technisch :-) ) 
                         

We zien dat facebook en twitter met afstand de koplopers zijn. Maar de vermelding is vaak onvindbaar omdat men er een bericht mee plaatst dat na zoveel jaar allang uit het zicht verdwenen is. Daarnaast tellen zowel Facebook als Twitter voor Google niet mee als backlink omdat Google die niet indiceert. Uit dat oogpunt heeft het vriendensysteem in de huidige opzet niet veel nut om organisch verkeer naar de website te trekken.

Ik heb op de webpagina geen enkele harde reden kunnen vinden waarom iemand vriend zou willen worden. Mensen willen de voordelen weten die het lidmaatschap ze biedt. Die 37 cent vergoeding die je krijgt is natuurlijk geen enkel argument. Op zich is dat jammer. Er zijn veel verenigingen etc. met een soortgelijke aparte club en het concept kan op zich goed werken. Het kan dan de moeite waard zijn om er aan te trekken zoals jij regelmnatig doet.

Maar dan moet je die leden wel echte voordelen bieden ten opzichte van andere niet-leden. Zorg allereerst voor een goed welkomstcadeau dat echt de moeite van het inschrijven waard is. Zorg vervolgens voor een flinke lijst aan harde en ook unieke voordelen ten opzichte van niet-leden. Mogelijkheden zat. Ook moet je je nieuwe inschrijvers een goed verhaal meegeven om zelf ook weer anderen over de streep te trekken.

Met een lijstje voordelen maak je lid worden van je vriendenclub aantrekkelijk. Nu is het dat niet. Mensen moet na het raadplegen van de pagina zelf lid willen worden. Als je ze na dat lezen nog steeds moet overtuigen is er iets mis met de argumentatie op de pagina. Dan is er een goede copywriter nodig.

Ik denk dat je daar eerst eens naar moet kijken. En pas daarna zou ik actief met die ledenclub gaan werven. En dan met name op Facebook en twitter waar je kennelijk klanten kunt vinden volgens bovenstaande cijfers. Dan heb je een goede kans dat je nieuwe leden werft. Nu niet en dat is jammer van alle goedbedoelde moeite.

succes
« Laatst bewerkt op: 08 juli 2022, 22:58:59 door bitcoinoloog »

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Koning Wappie
« Reactie #12 Gepost op: 16 juli 2022, 17:40:55 »
Ik heb mij eens verdiept in dat "Vrienden van EFL" verhaal en de bijbehorende webpagina.

Dank voor de inspanning @bitcoinoloog. 345 vrienden/leden analyseren is zeker de moeite tegen de achtergrond dat Yoshi Livo onvermoeibaar blijft oproepen om vriend te worden. Wat is het waard om een vriendenlijst van 345 leden te hebben en in hoeverre moeten we mensen beter motiveren  om mee te doen?

Bedenk eerst dat aan de andere kant van het invulformulier een aanvraag handmatig wordt gecontroleerd. Omdat het gaat om een vorm van uitdelen hebben we zo'n 8 jaar geleden uitdeelcriteria vastgesteld (https://egulden.org/index.php/premine-doelstellingen) en daaraan zie je dat daar best wat bij komt kijken. Iedere campagne wordt vooraf tegen deze criteria afgemeten en de vriendencampagne steekt met kop en schouders boven de andere campagnes uit. Wat we bij de vriendencamoagne proberen te waarborgen  staat verder in het invulformulier als een soort spelregels vermeld.

Het is daarbij ondoenlijk om de spelregels heel strikt toe te passen. Je kunt voor een beloning van 37 cent ook niet teveel eisen, zodat het er meer om gaat om te beoordelen of bij de aanvraag een vorm van oprechtheid sprake is. Met de aanmelding voor de vriendencampagne vragen we ook nogal wat: Mensen komen semi-anoniem op een openbare lijst te staan, ondertekend met hun website of sociale medium. Daarbij is de beoordeling een momentopname. Als na een aantal jaar een link het niet meer doet dan doet dat geen afbreuk aan de oprechtheid van de aanmelding.

En inderdaad lezen mensen slecht. Het aantal aanvragen dat we moesten afwijzen is ongeveer net zo groot als de vriendenlijst zelf en vaak genoeg is dat een pijnlijke situatie als we zien dat iemand het wel heeft geprobeerd. De instructies hebben we daarom ook talloze keren aangepast om de aanmelding makkelijker en duidelijker te maken. In al die gevallen proberen we een dialoog aan te gaan per mail en als daar voldoende oprechtheid uit blijkt hebben we diverse keren door de vingers gekeken. Soms ook als mensen echt geen website of sociaal medium konden of wilden opgeven dan is een werkende emaildialoog ook  voldoende om te beoordelen of iemand uit is op de beloning of dat het gaat om een vriendbetuiging.

Verder is het doel van de link niet zozeer om te fungeren als backlink, hoewel het een aardige bijkomstigheid is om organisch verkeer naar de website te trekken. Het fungeert vooral als een controle om te voorkomen dat dezelfde persoon meerdere keren de beloning opeist.

Citaat
Ik heb op de webpagina geen enkele harde reden kunnen vinden waarom iemand vriend zou willen worden. Mensen willen de voordelen weten die het lidmaatschap ze biedt. Die 37 cent vergoeding die je krijgt is natuurlijk geen enkel argument. Op zich is dat jammer. Er zijn veel verenigingen etc. met een soortgelijke aparte club en het concept kan op zich goed werken. Het kan dan de moeite waard zijn om er aan te trekken zoals jij (Yoshi:red) regelmnatig doet.

Maar dan moet je die leden wel echte voordelen bieden ten opzichte van andere niet-leden. Zorg allereerst voor een goed welkomstcadeau dat echt de moeite van het inschrijven waard is. Zorg vervolgens voor een flinke lijst aan harde en ook unieke voordelen ten opzichte van niet-leden. Mogelijkheden zat. Ook moet je je nieuwe inschrijvers een goed verhaal meegeven om zelf ook weer anderen over de streep te trekken.

Met een lijstje voordelen maak je lid worden van je vriendenclub aantrekkelijk. Nu is het dat niet. Mensen moet na het raadplegen van de pagina zelf lid willen worden. Als je ze na dat lezen nog steeds moet overtuigen is er iets mis met de argumentatie op de pagina. Dan is er een goede copywriter nodig.
Bij de vriendencampagne staat heel duidelijk dat het bedoeld is als steunbetuiging voor de eGulden. Dat is een harde reden, maar natuurlijk zijn er nog meer, zoals dat het een manier is om aan je eerste eGuldens te komen. De steunbetuiging is niet gelegen in de campagne zelf, maar in alle motivaties voor de eGulden bij elkaar genomen. Natuurlijk is een lange lijst met steunbetuigingen overtuigender dan een korte en hebben we er met wisselend succes geprobeerd om er de nadruk op te leggen. Iedereen is vrij om ons daar verder bij te helpen en we roepen daar ook toe op, bijvoorbeeld via de operatie honingpot die toch weer 20 vrienden heeft opgeleverd.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

bitcoinoloog

  • Gast
Re: Koning Wappie
« Reactie #13 Gepost op: 17 juli 2022, 22:07:06 »

Ik benadruk in mijn reactie dat ik zeker een hoop nut zie van een community zoals de vriendenclub. Mijn "probleem" zit hem in het feit dat een lidmaatschap je nu niets oplevert. De enige aanmoediging om lid te worden is dat je de community steunt. Waarom dat zo is en hoe die steun er dan uit ziet wordt verder niet benoemd.

Waarom geen wervende tekst? Bedenk een aantal voordelen die leden kunnen krijgen en die verder weinig of niets behoeven te kosten. Die paar cent welkomscadeau zijn voor niemand een drijfveer. Maar er zijn volop dingen die mensen wel als incentive zien om lid te worden. Ik heb ooit een dergelijke club mede opgezet. En daar deden we voor kernleden (vergelijkbaar) een aantal zaken die normale leden niet kregen. Vooruit: Een paar ideeën uit de losse pols voor de vriendenclub van EFL:

Bijvoorbeeld:
- zorg voor een regelmatige, bijvoorbeeld maandelijkse nieuwsbrief alleen voor leden.
- betrek de leden in die nieuwsbrief actief bij je projecten. Bijvoorbeeld door mensen te laten kiezen/stemmen etc.
- vraag actief om terugkoppeling. Veel mensen willen best maar je moet overal om vragen. Spontaan doet niemand iets
- organiseer gespreksavonden/discussieavonden/brainstormavonden, gewoon ergens in iemands kantoor of zo. Was een knaller, zo weet ik uit ervaring. Er was meestal niet eens een agenda maar een man of vijftig was altijd aanwezig, uit het gehele land. En er kwamen ladingen bruikbare  ideeën uit voort.
- organiseer presentaties over crypto of aanpalende disciplines. Ook weer ergens in een kantoor
- maak een lidmaatschapsgedeelte op de website met zaken die normale leden niet kunnen zien
- maak een Facebookgroep die alleen leden kunnen benaderen met speciale gespreksonderwerpen
- kortingen bij omwisselen EFL/BTC bedingen voor vrienden
- publicaties alleen voor leden
- kortingen bij hardware winkels voor vrienden bedingen
--
-- etc etc. Met een uurtje brainstormen kom je zo aan 100 onderwerpen om in te zetten. Het is een kwestie van doen. Met een heel team waarover je beschikt kun je het verdelen en is het nauwelijks werk.

Het zijn maar losse suggesties dus nu niet gaan bespreken, svp.  Zeker niet iedereen zal alles benutten. Maar men gaat wel zien dat een vriendenlidmaatschap ook inhoudelijk iets voorstelt én dat de community bereid is om wat terug te doen voor je moeite om vriend te worden. Dat blijkt nu op de paar centen na, nergens uit. Gegarandeerd dat je dit jaar nog over de duizend leden kunt gaan. Gratis en voor niets. Alleen wat werk.


Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Koning Wappie
« Reactie #14 Gepost op: 20 juli 2022, 00:46:10 »
Mijn excuus voor de spelfouten, ik heb tegenwoordig niemand meer om me heen om het te controleren en geef altijd maar als excuus dat ik met cijfers beter ben dan met letters, maar de werkelijke reden is wellicht dat ik het al weer heel wat vind dat ik ondanks alle tegenwerkingen toch maar weer mezelf weet te motiveren om wat nieuw bloed aan te trekken.

Mijn voordeel voor het gebruiken van e-Gulden, een eigen bezit waarmee je geen kracht laat wegsijpelen aan wat ik de pedoclub ben gaan noemen.

Waar mensen verder hun EFL's voor gebruiken moeten ze natuurlijk zelf weten, maar Nederland heeft volgens mij een enorme behoefte aan een spaarmiddel dat niet in controle staat van een overheid. Daarnaast is het fijn dat de hyperinflatie periode van EFL al achter de rug is, in tegenstelling tot andere alternatieven zou dit in theorie kunnen leiden tot een prijsstijging.

Ik denk dat het echte voordeel van EFL zich pas zal bewijzen als men vanuit de eigen club een reden geeft om het te kunnen vertrouwen. Communicatie is daarbij het meest belangrijke en natuurlijk je eigen beloftes waarmaken. Helaas is dat niet het sterkste punt van de club, zo is bijvoorbeeld het huidige spaarsaldo ongeveer 1/3e van wat men orgineel zou verwachten, deze hoeveelheid is gereduceerd nadat ik hier in maart jl. op mijn blogwebsite een vermelding over had gemaakt.

Helaas is EFL nog steeds erg afhankelijk van een aantal personen en tonen die aan liever aan de wereld kenbaar te maken dat ze mij pesten, dan dat ze een keer luisteren naar wat ik te melden heb, EFL is daarin overigens niet de enige club die mijn woorden liever ziet verdwijnen dan omarmen, maar tot op heden vind ik alle kritiek die ik rondom mij heen uit nog altijd zeer terecht. Ik heb wat dat betreft ook de hoop opgegeven dat deze club het in zich heeft om daadwerkelijk door te breken, EFL zal slechts iets worden als Nederland honger beginnen te krijgen en op dat moment is er dan helemaal niets voorbereid om op terug te kunnen vallen.

Er is niet voldoende wil van de mensen binnen EFL om er iets van te maken, mezelf voorop gesteld toen ik 4 jaar geleden bij gebrek aan vertrouwen de grootste kans op een doorbraak naast me neer legde, maar ik ben er tot op heden nogsteeds tevreden mee, want ik had namelijk geen medestanders en in mijn eentje sta ik nu eenmaal niet sterk genoeg om dit gevecht aan te gaan en het verschil met toen en nu is dat men zich met de cojona plandemie toch wel een beetje in de kaarten heeft laten kijken. EFL is een hobby project waar men vooral niet te veel moeilijkheden mee wil maken. Het feit dat de twee ontwikkelaars hun munt zonder economische betekenis aanhouden maakt de munt en de markt volledig dood, stel je toch eens voor dat je geld zou verdienen met het werk dat je doet, dat zou wel heel erg zijn, dus daar moeten we vooral niet aan beginnen... Tegelijkertijd hebben bezitters grote hoeveelheden cryptogeld verloren met het vertrouwen van gecentraliseerde handelsplatformen, dus dat men na 8 jaar wat heeft bijgeleerd kan je ze ook niet kwalijk nemen.

EFL kan de Bitcoin van Nederland worden, maar daarvoor moet je dan wel zelf begrijpen wat dit precies inhoud, want als je op dit forum gaat schrijven zal je zeker tot de ontdekking komen dat de EFL club in huidige vorm die benaming niet waard is. Er zijn daarnaast 10.000-en andere munten waar men wel een positieve bijdrage weet te waarderen en geld wil verdienen, dus als je op zoek bent naar gezelligheid of financiele winst zou ik het zeker daar eens gaan proberen. EFL is op dit moment slechts een manier om Nederlanders duidelijk te maken dat hun leven aan elkaar hangt van leugens, een breekijzer om mensen hoop te geven op een alternatieve toekomst zonder zwangere mannen of insectenburgers.

Het positieve aan het hele verhaal is dat die 3 man die hier hopeloos op een forumwebsite zitten te typen in de gedachte dat het een verschil gaat maken natuurlijk helemaal niets voorstellen bij de 17 miljoen nederlanders die nog niet meedoen, dus wat dat betreft is er hoop dat als we eenmaal tot de massa weten door te breken dat het nog wel goed gaat komen, maar ik verwacht niet dat het met deze club gaat lukken, aangezien ze zelf geen verhaal maken en ze de mensen die wel een verhaal voor ze maken niet ondersteunen, nee, zelfs tegenwerken, bewijst ook de blogpost van een aantal jaar geleden n.a.v. de NCTV die met een clubje trollen vrij eenvoudig de EFL club hebben weten te overtuigen dat mijn naam maar kapot gemaakt moet worden om het doel van de doorbraak te bereiken, sindsdien is er van die groep natuurlijk niets meer vernomen.

Het probleem is dat men hier bij EFL denkt dat cryptogeld geen politiek mag zijn, maarja, dan had je natuurlijk een cryptomuntje voor katten oid moeten verzinnen, e-Gulden is de Bitcoin van Nederland en daardoor inherent politiek gemotiveerd.

Tot slot, ik ben nog altijd blij met de voortgang van dit project, uiteindelijk maken de mensen hun eigen verdiensten en is mijn conclusie dat de huidige inzet simpelweg niet voldoende is om waarde te creeren. Het zou ook niet aan die 3 man op dit forum moeten zijn om een succes te maken van dit initiatief en in zijn algemeenheid kan gesteld worden dat men in Nederland dit project liever kapot ziet gaan dan dat ze accepteren dat hun hele leven aan elkaar hangt van goedkope leugens. Dat Nederland dus al 8 jaar dit initiatief aan de kant wil schuiven is in mijn leefwereld een realiteit waar men op lange termijn nog een heleboel spijt van gaat krijgen, het doet me extra zeer als al die onwetende mensen door alternatieve media kanalen die ik heb aangeschreven aan het begin van dit jaar, nu in sociale krediet systemen als de florijn worden gemoffeld, wat gewoon echt totaal geen oplossing is voor het probleem wat ze hebben, maarja, zo lang EFL niet 1 euro per stuk kost, is er ook niemand die luisterd naar wat men hier te zeggen heeft en kunnen totaal nutteloze gecentralizeerde initiatieven absurde inschrijfkosten vragen, die al die simpele zieltjes nog graag betalen ook.

Wat leven we toch in een bijzondere tijd, ik ben blij dat ik het welzijn van mijn medemens steeds minder belangrijk vind, dan kan ik er ook een beetje van genieten.
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV