Auteur Topic: Alstublieft, wat nieuw leesvoer om Dennis te overleven  (gelezen 192 keer)

Offline jns

• Deelnemer
    • Bekijk profiel
Alstublieft, wat nieuw leesvoer om Dennis te overleven
« Gepost op: 15 februari 2020, 18:46:42 »

Yours truly is altijd een groot fan geweest van de EFL-portemonnee en was zeerl verdrietig dat een prima werkende website werd ingeruild voor een in het geheel NIET goed werkende site die mij steeds maar weer de vraag stelde of ik wel een pensioen heb. Die vraag kon je helaas niet beantwoorden, maar ik heb dat pensioen inderdaad, al 8 jaar geleden uit eigen bedrijf voor mijzelf geregeld, om precies te zijn. Een beetje Bitcointrading , zoals ik hier wel eens heb laten zien, zorgt voor wat extra zakgeld voor een goede fles Glenfiddich 12 years old Signature Malt met een zak chips op zijn tijd. Wij boomers hebben onze zaakjes OK op orde, zoals overal op internet te lezen is. Maar dit even terzijde.

Inmiddels is deze volkomen zinloze pensioenvraag na bijna twee jaar vervangen door wat meer zinvolle inhoud en werkt de software daarmee weer als vanouds. Goed, snel en nauwkeurig. Geweldig dus. Tijd dus om een 2,5 jaar oud boekje over betalen met deze portemonnee onder een dikke laag digitaal stof vandaan te halen. Zie ondermeer op http://elektronischgeld.blogspot.com/2020/02/de-portemonnee-van-efl-was-zijn-tijd.html hoe u het kunt verkrijgen.