e-Gulden > e-Gulden discussie

Yoshi in het berenbos

<< < (5/5)

mikevers:
Beste Yoshi,

Wat een reactie weer. Zeg ik nou echt zoiets vreselijks? Ik zeg toch helemaal niet dat jij een probleem voor EFL bent? Heb je nou echt het gevoel dat ik je kapot probeer te praten? Ik probeer me al constant voorzichtiger te bewoorden om dat juist te voorkomen, terwijl jij mij keer op keer voor vanalles uitmaakt, waar ik overigens verder niet op in ga omdat het toch helemaal geen zin heeft.

Ik verdedig ook helemaal niemand, ik ken Toine Aarts niet eens, ik gaf enkel aan dat ik je vrij heftige opmerkingen zie maken richting een aantal Nederlandse projecten, of het nou UCS, NLG of florijn is. Het lijkt me ten eerste zelf heel vermoeiend om daar zoveel mee bezig te zijn, maar daarnaast lijkt het me niet heel representatief of positief voor EFL.

Maargoed, je lijkt het allemaal zo goed te weten zelf, dat ik ook bang ben dat je ook deze post weer in luttele secondes doorspit en uit verband trekt.

Ik lees in ieder geval dat het goed gaat met je, wens je alle succes van de wereld in Liberland.

mikevers:
Ik zie net dat je mij, nadat je me uit de e-gulden groep hebt geschopt, om 5 uur 's nachts aanspreekt in een florijncoingroep met een vrij onprettig bericht.

Kan je dat nou niet gewoon laten? Ik wil helemaal niets te maken hebben met jouw online geruzie en de personen daar omheen. Ik probeer bewust telegram te ontlopen omdat daar geen fatsoenlijke discussie te voeren valt.

Ik zou je willen vragen om mijn naam uit het bericht te halen, alvast bedankt.

Nelis:
https://soundcloud.com/user-209448905/dont-doubt-ur-vibe

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie