Auteur Topic: Graag toelichting op de volgende zaken :)  (gelezen 4283 keer)

Offline Smikkelbeer

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 5
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Graag toelichting op de volgende zaken :)
« Gepost op: 12 november 2017, 14:20:41 »
Hallo,

Ik heb nu als ambassadeur één persoon aangebracht onder mij, maar ik heb nog een aantal vragen.
1: Wat wordt er bedoeld met: "De ambassadeur mag hen daarbij tot 100 euro per persoon aan EFL cadeau geven"? Betekent dit dat iedere ambassadeur aan het eind van de tweede etappe 1000 EFL krijgt om zelf te verdelen onder zijn/haar nieuwkomers?

2: Als een nieuwkomer bijvoorbeeld 250 uur zijn/haar wallet open heeft laten staan, krijgt diegene dan gewoon uitbetaald naar rato (als voorbeeld 180 EFL) uit de premine of moet de ambassadeur dat zelf verdelen, en als de laatste het geval is, hoe krijgt de ambassadeur dat dan?

3: "De ambassadeur krijgt het minumum van de volgende 3: ...
        -1: 1000 EFL
        -2: Zijn eigen uursaldo
        -3: De som van de saldo's van de mensen die hem hebben aangewezen als ambassadeur
"
Betekent dit dat de ambassadeur 1000 EFL+*eigen uursaldo*+*saldo van aangebrachte nieuwkomers* krijgt of zit het anders?

Dus stel, mijn tussenstand ziet er zo uit aan het einde van december:


Uw e-Gulden rekeningnummer:   LVFwsGRk9pp59H2qVNgJ8g66SHtcYo7SHu
Uw nieuwsbrief mailadres:   voorbeeld@voorbeeld.nl
Aantal gekoppelde nieuwkomers:   2
Uw uursaldo:   420
Uursaldo nieuwkomers:   800


... Wat krijg ik en wat krijgen mijn aangebrachte nieuwkomers?


Ik ( en misschien anderen) zou(den) het fijn vinden als dit wordt verduidelijkt :)

-Smikkelbeer
« Laatst bewerkt op: 15 november 2017, 16:07:12 door Smikkelbeer »
LVFwsGRk9pp59H2qVNgJ8g66SHtcYo7SHu

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Graag toelichting op de volgende zaken :)
« Reactie #1 Gepost op: 16 november 2017, 18:32:27 »
Hallo,

Ik heb nu als ambassadeur één persoon aangebracht onder mij, maar ik heb nog een aantal vragen.
1: Wat wordt er bedoeld met: "De ambassadeur mag hen daarbij tot 100 euro per persoon aan EFL cadeau geven"? Betekent dit dat iedere ambassadeur aan het eind van de tweede etappe 1000 EFL krijgt om zelf te verdelen onder zijn/haar nieuwkomers?
Het is inderdaad een beetje symbolisch gesteld. De eindafrekening wordt door de stichting geregeld op basis van alle saldo's. Maar het is wel de ambassadeur die naar iemand toe moet stappen om hem attent te maken op de beloning. Dat heeft wat weg van cadeau geven, maar dan namens de stichting. De 100 Euro is gebaseerd op 10 cent per EFL. Hopelijk wordt het maximum dus meer dan 100 Euro.

2: Als een nieuwkomer bijvoorbeeld 250 uur zijn/haar wallet open heeft laten staan, krijgt diegene dan gewoon uitbetaald naar rato (als voorbeeld 180 EFL) uit de premine of moet de ambassadeur dat zelf verdelen, en als de laatste het geval is, hoe krijgt de ambassadeur dat dan?
Nee, de ambassadeur hoeft eigenlijk helemaal niets te doen alleen te motiveren en misschien een beetje begeleiden. Bijvoorbeeld bij het aanwijzen van coin.conf. Het is ook de nieuwkomer die de ambassadeur invult en de ambassadeur ziet dat verschijnen. Hij kan ook het saldo van de nieuwkomer zien als controle of alles goed loopt.

3: "De ambassadeur krijgt het minumum van de volgende 3: ...
        -1: 1000 EFL
        -2: Zijn eigen uursaldo
        -3: De som van de saldo's van de mensen die hem hebben aangewezen als ambassadeur
"
Betekent dit dat de ambassadeur 1000 EFL+*eigen uursaldo*+*saldo van aangebrachte nieuwkomers* krijgt of zit het anders?
Het kleinste bedrag van de drie. Dus een ambassadeur behaalt voor zichzelf het maximum als hij minstens 1000 uur zijn portemonnee aan laat staan en als "zijn" nieuwkomers dat bij elkaar opgeteld ook doen.

Dus stel, mijn tussenstand ziet er zo uit aan het einde van december:


Uw e-Gulden rekeningnummer:   LVFwsGRk9pp59H2qVNgJ8g66SHtcYo7SHu
Uw nieuwsbrief mailadres:   voorbeeld@voorbeeld.nl
Aantal gekoppelde nieuwkomers:   2
Uw uursaldo:   420
Uursaldo nieuwkomers:   800


... Wat krijg ik en wat krijgen mijn aangebrachte nieuwkomers?
Jij krijgt 420 EFL;   Mocht het ambassadeur budget te weinig zijn dan wordt dat naar rato verdeeld en krijg je dus iets minder.
Het saldo van de individuele nieuwkomers wordt onderaan in beeld gebracht. Voor alle nieuwkomers is een even hoog, maar ander bidget gereserveerd. Zolang dat niet wordt gehaald krijgt iedere nieuwkomer  zijn uursaldo aan e-Guldens tot een maximum van 1000.

Ik ( en misschien anderen) zou(den) het fijn vinden als dit wordt verduidelijkt :)

-Smikkelbeer
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Smikkelbeer

  • Groentje
  • **
  • Berichten: 5
  • Karma: +0/-0
    • Bekijk profiel
Re: Graag toelichting op de volgende zaken :)
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2017, 22:41:14 »
Dat is dan nu wel duidelijk! Erg bedankt :)
LVFwsGRk9pp59H2qVNgJ8g66SHtcYo7SHu