e-Gulden > e-Gulden discussie

litebiteu versturen; invalid wallet

(1/3) > >>

beezerone:
Beste,

Ik probeer de door mij aangeschafte eguldens over te boeken naar mijn eigen wallet. Het door mij ingevoerde wallet adres van mijn eigen wallet (gulden app mac ios 1.6.4.1) geeft bij litebiteu invalid wallet.

Heeft iemand een idee hoe dit kan ? (litebit al een mail en tweet gestuurd; maar zijn dit weekend niet bereikbaar :-(

bitwise-shifted:

--- Citaat van: beezerone op 24 juni 2017, 14:34:34 ---Beste,

Ik probeer de door mij aangeschafte eguldens over te boeken naar mijn eigen wallet. Het door mij ingevoerde wallet adres van mijn eigen wallet (gulden app mac ios 1.6.4.1) geeft bij litebiteu invalid wallet.

Heeft iemand een idee hoe dit kan ? (litebit al een mail en tweet gestuurd; maar zijn dit weekend niet bereikbaar :-(

--- Einde van citaat ---

Wat een service daar bij Litebit; De echte boosdoener is echter Gulden(coin) die door hun naamsverandering naar Gulden de verwarring met e-Gulden wel erg groot hebben gemaakt. Ik zie op de Gulden-download-site (https://gulden.com/download) dat  jouw app tijdelijk niet beschikbaar is. Misschien is er iets mee mis. Je heb echter guldens gekocht en je bent hier bij e-Gulden. Je zult bij Gulden dus een wallet moeten halen die wel werkt. Normaal zou dat een wallet moeten zijn die een adres levert dat begint met de letter G

beezerone:
Voor ios (mobiel) is de app tijdelijk (niet) beschikbaar. Voor de mac wel ..... zie ik op (https://gulden.com/download).

Maar ik begrijp dat ik bij het verkeerde forum zit  :-\

Er is blijkbaar verschil tussen de e-gulden en de gulden.

ik ga wederom op zoek naar een werkbare wallet voor de Gulden

Bedankt zover!

Edit: ondertussen wordt het ontvangstadres van mijn wallet wel herkend; waarschijnlijk te maken syncen .....(denk ik zelf)

Mark:
Litebit heeft e-gulden er af gehaald omdat te veel mensen de verkeerde coin kochten en efl geen updates meer geeft. Sinds een paar dagen is de iOS app wallet weer beschikbaar in de store, er zijn maar een paar coins in de store en daar is Gulden 1 van, volgens mij kun je ze op 2 handen tellen

Ik citeer bitwise-shifted "misschien is er wat mis" dan bedoeld hij de app van iOS stuk of zo? Je zit al langer in crypto had je kunnen weten dat veel wallets er niet instaan.

bitwise-shifted:

--- Citaat van: mark op 15 juli 2017, 15:19:59 ---Litebit heeft e-gulden er af gehaald omdat te veel mensen de verkeerde coin kochten en efl geen updates meer geeft. Sinds een paar dagen is de iOS app wallet weer beschikbaar in de store, er zijn maar een paar coins in de store en daar is Gulden 1 van, volgens mij kun je ze op 2 handen tellen

Ik citeer bitwise-shifted "misschien is er wat mis" dan bedoeld hij de app van iOS stuk of zo? Je zit al langer in crypto had je kunnen weten dat veel wallets er niet instaan.

--- Einde van citaat ---

De opstelling van Litebit is te gek voor woorden zodat we het heft in eigen hand genomen hebben 1 juli 2015: Bij gebrek aan partijen waar je Altcoins kunt kopen voor Euro's (Litebit is de enige en trekt Gulden(coin) zwaar voor) kun je gewoon op efl.nl e-guldens kopen als je de weg naar de bestaande beurzen zelf niet kunt vinden (Bittrex, Bleutrade, cryptopia, alcurex.com)

En Hoezo verkeerde coin? Als mensen kozen voor EFL had Litebit er helemaal geen moeite mee om met rode letters te waarschuwen of je misschien niet liever NLG wilde hebben. Als het zo moet dan maar geen Litebit.

Overigens is de verwarring ontstaan door Gulden(coin). e-Gulden was al ruim op de markt met uitgebreide persvoorlichting toen zij daar achteraan kwamen met een 80-maal verdunde Guldencoin. Niemand die die verdunning in de gaten heeft, maar er zijn momenteel ruim 20x zoveel Gulden(coins) op de markt dan e-Gulden en het worden er uiteindelijk 80x zoveel. Dat zou Litebit er eens bij moeten zetten als je Gulden(coin) wilt kopen: "Weet u wel dat Gulden(coin) veel minder zeldzaam is dan e-Gulden terwijl de prijs nagenoeg hetzelfde is?". Vergelijk dat eens met Bitcoin en Litecoin, waarbij Litecoin slechts een 4x verdunde munt is.  Een 80-malige verdunning is heel erg veel en ik noem dat een vorm van zand in de ogen strooien. Zoek maar eens op gulden.com of je er iets over kunt vinden...  (of op http://e-gulden.com om een voorbeeld te laten zien van valse concurrentie)

Goed, het gebruik van de naam Gulden kunnen we niet verbieden, dat moet de Nederlandse Bank maar doen, maar we gaan na het oeruschild een grote campagne lanceren om mogelijke vergissingen uit te sluiten en om iedereen duidelijk te maken wie wie en wat wat is.

Tenslotte nog een opmerking die hierboven tussen neus en lippen door gemaakt werd: "...en efl geen updates meer geeft". Dat is gewoon niet waar. We zitten momenteel op hetzelfde niveau als Bitcoin 13.2, inclusief segwit. Dat gaan we niet aan de grote klok hangen omdat e-Gulden 1.2.0.4 hardstikke stabiel is en omdat we 1.3 reserveren om deze integraal met oeruschild ter beschikking te stellen.

Op zich is concurrentie natuurlijk gezond, maar laat het dan wel fair play zijn. Dat was tot nu toe niet het geval. Laat Gulden maar gnuiven. Eerlijk duurt het langst.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie