Overig > Hulp

Vrienden van de e-Gulden

(1/3) > >>

MarcelM:
OK, nu heb ik het e-gulden programma draaien en hij is helemaal bij.
Ik heb me bij de vrienden van de e-gulden aangemeld.
En daar sta ik ook, samen met mijn donatie adres, maar ik zie die fl12,50 niet verschijnen.
Ik heb het adres gekopieerd van de adressen in het programma en ik heb maar 1 adres.
Het adres bij 'vrienden' is gelijk aan het adres dat ik heb.
Ik heb mijn tweet op 13 december gedaan.

Waarom zie ik de fl 12,50 nu niet?

Ik heb eerst mijn portemonee versleuteld.
Daarna is er wat fout gegaan en heb ik het programma opnieuw geïnstalleerd.
Hierna heb ik het adres m.b.v. de console en het commando importprivkey weer neergezet.
ik heb importprivkey en dan het adres LQVp1cYrQG3C9yXnKCXUQsAp9ttN1j6qMG .
Alles lijkt goed te zijn, maar dat is het kennelijk niet...  :o

Nelis:

--- Citaat van: MarcelM op 25 december 2015, 23:52:00 ---OK, nu heb ik het e-gulden programma draaien en hij is helemaal bij.
Ik heb me bij de vrienden van de e-gulden aangemeld.
En daar sta ik ook, samen met mijn donatie adres, maar ik zie die fl12,50 niet verschijnen.
Ik heb het adres gekopieerd van de adressen in het programma en ik heb maar 1 adres.
Het adres bij 'vrienden' is gelijk aan het adres dat ik heb.
Ik heb mijn tweet op 13 december gedaan.
Waarom zie ik de fl 12,50 nu niet?

--- Einde van citaat ---

Ha Marcel, leuk om van je te horen.

Ik ga er even van uit dat je naam Marcel Mank is, ik heb het adres achter deze naam even teruggezocht en als je naar deze website gaat: https://chainz.cryptoid.info/efl/address.dws?LQVp1cYrQG3C9yXnKCXUQsAp9ttN1j6qMG.htm zie je dat er 12,5 EFL is overgemaakt op 13 december. Is je vraag hiermee beantwoord?

Nelis:
Groeten aan Jelger trouwens! De enige reden waarom ik kan bedenken waarom je de munten nog niet zichtbaar hebt is
1. niet volledig gesynchroniseerd
2. Onjuist adres ingegeven
3. Geen idee eigenlijk, mocht je de munten nog steeds niet kunnen vinden plaats dan hier nogmaals je adres, of maak even via www.efl.nl een portemonnee aan en plaats hier je naam, dan maak ik wel wat muntjes naar je over.

MarcelM:
Nelis, bedankt voor je antwoorden.
Misschien kan je me helpen?
Ik heb mijn post uitgebreid.
Ik denk dat ik wat fout gedaan heb maar ik weet niet wat.

Nelis:

--- Citaat van: MarcelM op 26 december 2015, 00:18:22 ---Nelis, bedankt voor je antwoorden.
Misschien kan je me helpen?
Ik heb mijn post uitgebreid.
Ik denk dat ik wat fout gedaan heb maar ik weet niet wat.

--- Einde van citaat ---

Ha Marcel,

Als het ontvangstadres juist is en in je qt is opgenomen zouden de munten zichtbaar moeten zijn, ik ben niet de techneut van de club en vanuit jouw schrijven kan ik niet bedenken wat er fout is, even geduld, ook ivm feestdagen, dan zal iemand anders de vraag oppakken, als test stuur ik je nu even een klein bedrag, die zou aan moeten komen, dus hou je portemonnee in de gaten

fijne kerstdagen nog en een gelukkig nieuwjaar

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie