Goede middag,
ik heb nog wat vragen.
Mogelijk dat de android-melding "gestopt" betekent dat de applicatie druk bezig is, maar het synchroniseren zelf moet netjes begeleid worden met de melding hoe ver hij is.
Ik heb een aantal pogingen gedaan om de wallet te synchroniseren, echter het proces stopt na ongeveer een minuut,om met de door me eerder gegeven melding te komen.
Voor deze wallet geldt hetzelfde als voor iedere andere. Zorg ervoor, voordat je hem in gebruik neemt, dat je de backup-procedure goed begrijpt en inregelt.
Over de backup-procedure staat op de app niets vermeld. Ik heb wel in het menu de keuze: Back up sleutels,indien ik deze open zie:
Back up private keys
en
Private keys herstellen
Beide functies heb ik nog niet geactiveerd, of moet ik zeggen: gebruikt, om eventueel geen verkeerde acties te ondernemen
Mocht je hem echt niet meer aan de praat krijgen nadat je er munten naar hebt overgemaakt kun je met de backup-private keys altijd nog bij je geld.
Hoe dit te doen is me niet duidelijk.
In het openingsvenster van de app zie ik een saldo van Efl 0.00
Synchroniseren met het netwerk, 19 maanden achter
De volgende transacties hebben plaatsgevonden+
82b2240b510ca20b... 664440 2016-08-21 16:17:02 + 2.5 EFL 1,004.8 EFL
97ef68ae78b5135a... 662775 2016-08-19 10:00:31 + 2.5 EFL 1,002.3 EFL
f81beb0b827e3c6f... 661424 2016-08-17 11:29:21 + 999.8 EFL 999.8 EFL
Maar ik begrijp dat de wallet dit niet ziet omdat deze niet is bijgewerkt.
Het lijkt me niet verstandig om deze app verder te gebruiken, en met een andere app verder te gaan zoals je hebt geadviseerd.
Is het mogelijk om het saldo over te maken naar een nieuw adres, en zo ja hoe moet ik doen?
Bij voorbaat bedankt.