Auteur Topic: Multi Algo Guldencoin  (gelezen 11826 keer)

Offline Cryptocorner

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 26
  • Karma: +1/-0
  • www.cryptocorner.nl
    • Bekijk profiel
Re: Multi Algo Guldencoin
« Reactie #15 Gepost op: 10 maart 2015, 13:47:26 »
Sven kan je mij uitleggen waarom multi-algo er voor zorgt dat die Clevermining minder kans heeft om te domineren? Dat zie ik niet helemaal voor me.

Ja goed misschien zijn er mensen die geen ASIC of GPU beschikbaar hebben om scrypt te minen maar wel graag een CPU algoritme uitvoeren die dan mee kunnen doen. Maar dat die mensen überhaupt bestaan (in voldoende mate) is niet zeker en dat zijn eigenlijk de enige mensen die je wil hebben (al het andere mined alleen maar voor winst).

Doordat Scrypt maar 20% van het totaal krijgt. Daarnaast wordt er ook CPU ingevoerd. In totaal 5 ways om straks Guldencoin te minen. Hierdoor zou er meer balans moeten ontstaan. De verdeling zal dan wat eerlijker zijn. Maar goed hier stopt mijn kennis een beetje. Ik heb vanuit eigen initiatief geprobeerd om hulp te zoeken en ik dacht dit kan het beste bij jullie!

Vandaar mijn vraag of jullie bereid zijn om er zaterdag bij te zijn. Misschien spreekt het jullie wel aan. Contactnaam op skype is : guldencoin


Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Multi Algo Guldencoin
« Reactie #16 Gepost op: 10 maart 2015, 15:11:28 »
Ja vervelend die multipools.. Daarom is Multi algo ook een goed alternatief, hierdoor geef je de grootste jongens toch minder kans om te domineren!

Bedankt nogmaals AmazingDreams voor je antwoord. Zoals ik al zei is er aankomende zaterdag een Skype gesprek met een aantal mensen. Wil jullie toch uitnodigen om even te komen kijken en luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Misschien is dit leuk ook voor jullie!

Bitwise misschien kan ik je wat nieuwsgierig maken? Haha

Cryptocorner, ik apprecieer je goede bedoelingen, maar ik sta niet achter de oplossing zoals ik heb aangegeven. Daarom lijkt me zo'n gelegenheid ook niet het beste moment om kennis te maken.
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline Cryptocorner

  • Deelnemer
  • ***
  • Berichten: 26
  • Karma: +1/-0
  • www.cryptocorner.nl
    • Bekijk profiel
Re: Multi Algo Guldencoin
« Reactie #17 Gepost op: 10 maart 2015, 21:15:31 »
Jammer, kon het in ieder geval proberen! Heb het zelf op moment ook erg druk vandaar beetje late reactie!

Bedankt in ieder geval voor je reactie, dit waardeer ik zeer en zal jullie via cryptocorner.nl blijven updaten als er nieuws is! IngeW heeft laatst zoals gisteren gezegd het spaarplan erop gezet, alleen er nog niet aan toe gekomen om dit te lezen.

Nogmaals bedankt voor je moeite!

Sven