Bedankt voor je antwoord Amazingdreams! Ik waardeer je reactie. Het klopt inderdaad dat dit inmiddels de derde is, maar dit komt ook doordat Clevermining hard aan het bashen is geweest. Ik weet niet of jullie al zo'n grote multipool hebben gehad? Clevermining heeft een contract met GAWminers en hebben bijna alle scryptminers in bezig, ook via GAWminers. Dit zorgt tot op de dag van vandaag voor lange blockgaps, dit is de reden geweest dat we zijn overgestapt, maar via DIGI is het probleem ook niet opgelost.. Heel vervelend allemaal.. Nu huurt BioMike een aantal GH/s en dit zorgt voor een stabieler netwerk. Alleen zijn we er nog niet. Gisteren hebben een aantal mensen van Guldencoin(incl devs) met de devs van DIGIbyte gesproken in een hotel. Deze hebben ook Multi Algo aangeraden en hier mogen we ook de codebase inzien van DIGIbyte.
Nu even weer terug op het verhaal, we zijn op zoek naar een ervaren C++ dev die hiermee kan helpen. Aankomende zaterdag is er een meeting op Skype, kan ik jullie vragen(Bitwise en Amazingdreams) om te overwegen hier bij te zijn? Misschien vraag ik teveel, maar wij hebben hulp hierbij nodig. Vandaar dat ik ook eerst bij jullie kom aangezien ik een aantal dingen voorbij heb zien komen en dacht dat jullie hier wel verstand van hebben.
Mochten jullie bereid zijn zal ik jullie het contact even doorgeven.
@Amazingdreams en Bitwise, bedankt voor jullie reacties!
En inderdaad Niels heeft er niet zoveel mee te maken, maar zag dit ook voorbij komen...