Auteur Topic: Kielegatse Carnavalleske Stadswandeling  (gelezen 2586 keer)

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Moderator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Kielegatse Carnavalleske Stadswandeling
« Gepost op: 08 februari 2015, 12:59:52 »
Gisteren werd er voor het eerst in de stad Breda een Carnavaleske stadswandeling georganiseerd. De historische kilometer die toeristen in onze stad kunnen lopen werd omgedoopt tot de hilarische kilometer en zo liepen er gisteren 8 groepen van 20 tot 40 man door Breda te genieten van het mooie  weer terwijl oud-prinsen van de stad wat vertelde over de geschiedenis van carnaval in Breda. Ik was uitgenodigd om het schilderij wat in het Bredase stadhuis hangt  uit te beelden en als je daar dan wat gratis bier aan vast plakt ben ik wel zo sportief om mee te doen :)


Het was erg gezellig en ik ben nog op zoek naar een goede foto van het geheel om aan jullie te laten zien, maar hierbij alvast een plaatje van mezelf.


Ik heb door deze actie zeker kunnen stellen dat ik volgende week een geslaagde optocht kan lopen en alles goed gaat, dit was namelijk in het gedrang gekomen omdat mijn carnavalsband mij vorige week uit de band heeft geknikkerd. Ik heb zelf het gevoel alsof ze mijn carnaval gewoon stelen, door me 1 week voor het feest der feesten de deur te wijzen en vindt ook dat ze me enorm te kort doen als je weet wat ik voor die club allemaal al gedaan heb, maar ze vonden mijn guldenverhaal niet zo leuk en dus moest ik maar wegwezen... Ik ben nu dus halsoverkop op zoek naar een wolvenpak, zodat ik tijdens carnaval de grote boze lone-wolf kan zijn die alle smakelijke roodkapjes gaat opeten, ik ben bereid er EFL voor te betalen, dus laat het me weten als je toevallig iets in de kast hebt liggen!
« Laatst bewerkt op: 08 februari 2015, 13:01:39 door Nelis »
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline Nelis

  • e-Gulden, meer dan geld
  • Moderator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 1.331
  • Karma: +24/-10
  • Oprichter BRVC
    • Bekijk profiel
    • tBrabantsKWARTIERTJE
Re: Kielegatse Carnavalleske Stadswandeling
« Reactie #1 Gepost op: 08 februari 2015, 13:10:08 »
Owja, en ik heb wat vouchers uitgedeeld. Toen mijn pa zijn mobiel niet helemaal snapte en hij toen wat uitleg van iemand kreeg grapte ik dat ik hem dan bitcoin uit moet leggen, op die manier was er even kort tijd voor een kaartje. Daarnaast wil ik nog kort vertellen dat mijn band misschien wel een punt had, maar dat was voordat ik met OPPT in aanraking ben gekomen. Ik kan de wereld door die nieuwe kennis een stuk beter handelen dan eerst en ben nu ook niet meer boos op alles en iedereen, maargoed mosterd na de maaltijd  :-\
Stop met leren:Start met denken
Donaties worden gewaardeerd
Leet9yr7pqvEJhvHBvmdDnFKSVT7q2GwiV

Offline bitwise-shifted

  • Administrator
  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 866
  • Karma: +30/-1
    • Bekijk profiel
Re: Kielegatse Carnavalleske Stadswandeling
« Reactie #2 Gepost op: 08 februari 2015, 14:11:52 »
Dit hadden we een paar maanden terug niet voor mogelijk gehouden !!
efl: LSt2u7BjW2H4C7bXmwpYdMby9iQc7ZvqAr

Offline IngeW

  • Eindbaas
  • *****
  • Berichten: 302
  • Karma: +12/-0
  • Gulden Dame
    • Bekijk profiel
Re: Kielegatse Carnavalleske Stadswandeling
« Reactie #3 Gepost op: 08 februari 2015, 14:22:12 »
hihihi superleuke foto Niels!  ;D
EFL: LiSxjwXPvEoaKuMDQeuVcxxstBoYWRY19E

Qui rogat, non errat
Wie vraagt, dwaalt niet