Ik was vandaag weer eens 1 van m'n rondjes aan het maken op het net en kwam het volgende artikel tegen.
https://www.cryptocoinsnews.com/bitcoin-two-three-americans-dont-know/Het is ergens best verbazend dat nog altijd zo weinig mensen op de hoogte zijn van crypto munten en het maakt het maar al te duidelijk dat we nog een lange weg te gaan hebben.
Dit geldt uiteraard ook voor onze eigen munt.
Misschien is het de moeite waard als leden van onze community hun familie en vrienden kring wat meer op de hoogte brengen van de alternatieven die er zijn in de financiële wereld.
Zeker met de huidige stand van zaken omtrent de euro, hij wordt elke dag een beetje minder waard en dat merken we allemaal in onze portemonnee.
Het is dan ook naar mijn mening enorm de moeite waard om mensen erop te wijzen dat er andere mogelijkheden zijn.
Meer bekendheid zal de cryptowereld alleen maar ten goede komen.
Crypto's betekenen namelijk meer macht over ons geld en daarmee meer vrijheid(geen bank meer nodig en geen inmenging door de politiek).
Puntje bij paaltje is de euro nou eenmaal een munt die voor de gewone burger niet veel goeds heeft gebracht.
In mijn optiek liggen er legio aan mogelijkheden met crypto's en meer bekendheid zal alleen maar nog meer mogelijkheden met zich mee brengen.
Voel je vrij om je eigen mening hierover te delen in dit topic of als ik de plank mis sla mij te corrigeren.