Dag mannen van de technische dienst,
Deze week schoof ik voor het eerst sinds maanden weer eens aan bij mijn vrienden van vrijheidradio. Ze geven daar nogsteeds iedere week een aantal e-Guldens weg en Johan, degene die de wekelijkse uitzendingen verzorgt, sprak over zijn wens om e-Gulden middels een API te implementeren op twitch.
Hij was hier naar eigen zeggen zelf mee bezig geweest, maar kon voor EFL nergens API documentatie terugvinden. Ik heb zelf ook even mijn best gedaan om iets te vinden, maar dat is toch niet helemaal mijn werkgebied en kon zelf dus ook niets terugvinden over het bestaan hiervan, wellicht bestaat het dus nog niet?
https://youtu.be/iNl8hEyjfpk?t=7825 Hierbij het fragment waarin gesproken wordt over de API functionaliteit. Ik heb Johan belooft dat ik eens navraag zou doen over het bestaan van een EFL API en toegezegt dat hij een jaar budget voor zijn wiel ontvangt als hij het voor elkaar krijgt om het mogelijk te maken dat je EFL kan sturen naar een twitchstream en vervolgens op twitch een melding ontvangt dat deze gebeurtenis heeft plaatsgevonden.
Alvast bedankt voor de reactie.