Hallo,
Hieronder de stappen, ik heb op dit moment geen Mac OSX tot mijn beschikking dus ik kan dit nu niet verifiëren:
1. Start de e-Gulden wallet op, wacht even tot het logo is verdwenen en de wallet helemaal is opgestart
2. Sluit nu de e-Gulden wallet weer af
De client heeft nu de juiste bestanden op de juiste plekken aangemaakt zodat we verder kunnen met de volgende stappen.
3. Open Finder in ~/Library/Application Support/EGulden/
Het kan zijn dat de locatie van de e-Gulden map zelf een andere naam heeft, kan dit nu niet controleren
4. Verwijder of hernoem wallet.dat, naar bijvoorbeeld wallet.dat.old
Als je al e-Guldens hebt ontvangen op je huidige wallet zijn deze nu bewaard in het wallet.dat.old bestand en dus niet verdwenen. Als je zeker weet dat je met deze wallet geen e-Guldens hebt ontvangen staat het je vrij om wallet.dat.old te verwijderen.
5. Kopieer je backup naar deze map, en hernoem je backup naar wallet.dat
6. Start nu de e-Gulden wallet weer op, als het goed is zie je nu al je oude transacties en adressen weer.
Ik hoop dat het hiermee lukt, laat het weten als je nog vragen hebt!