Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Costaric

Pagina's: [1]
1
Valuta Markt / Re: Cryptopia.co.nz
« Gepost op: 29 augustus 2016, 23:40:22 »
Gefeliciteerd met de nieuwe notering.

2
Portemonnee ontwikkeling / Re: Alle vragen over de online EFL portemonnee
« Gepost op: 28 augustus 2016, 13:25:29 »
Goede middag,

ik heb nog wat vragen.

Mogelijk dat de android-melding "gestopt" betekent dat de applicatie druk bezig is, maar het synchroniseren zelf moet netjes begeleid worden met de melding hoe ver hij is.


Ik heb een aantal pogingen gedaan om de wallet te synchroniseren, echter het proces stopt na ongeveer een minuut,om met de door me eerder gegeven melding te komen.

Voor deze wallet geldt hetzelfde als voor iedere andere. Zorg ervoor, voordat je hem in gebruik neemt, dat je de backup-procedure goed begrijpt en inregelt.

Over de backup-procedure staat op de app niets vermeld. Ik heb wel in het menu de keuze: Back up sleutels,indien ik deze open zie:
Back up private keys
en
Private keys herstellen

Beide functies heb ik nog niet geactiveerd, of moet ik zeggen: gebruikt, om eventueel geen verkeerde acties te ondernemen


Mocht je hem echt niet meer aan de praat krijgen nadat je er munten naar hebt overgemaakt kun je met de backup-private keys altijd nog bij je geld.

Hoe dit te doen is me niet duidelijk.

In het openingsvenster van de app zie ik een saldo van Efl 0.00
Synchroniseren met het netwerk, 19 maanden achter

De volgende transacties hebben plaatsgevonden+

82b2240b510ca20b...   664440   2016-08-21 16:17:02   + 2.5 EFL   1,004.8 EFL
97ef68ae78b5135a...   662775   2016-08-19 10:00:31   + 2.5 EFL   1,002.3 EFL
f81beb0b827e3c6f...   661424   2016-08-17 11:29:21   + 999.8 EFL   999.8 EFL

Maar ik begrijp dat de wallet dit niet ziet omdat deze niet is bijgewerkt.

Het lijkt me niet verstandig om deze app verder te gebruiken, en met een andere app verder te gaan zoals je hebt geadviseerd.

Is het mogelijk om het saldo over te maken naar een nieuw adres, en zo ja hoe moet ik doen?

Bij voorbaat bedankt.

3
Portemonnee ontwikkeling / Re: Alle vragen over de online EFL portemonnee
« Gepost op: 26 augustus 2016, 11:32:18 »
Nelis,

Ik ga er a.s zondag even mee bezig.  Ik houd je op de hoogte.

4
Portemonnee ontwikkeling / Re: Alle vragen over de online EFL portemonnee
« Gepost op: 23 augustus 2016, 10:01:51 »
Bedankt voor je reactie.  Ik zal er vanavond eens induiken.

5
Portemonnee ontwikkeling / Re: Alle vragen over de online EFL portemonnee
« Gepost op: 22 augustus 2016, 23:02:25 »
Bedankt voor je reactie en het welkom.

Ik heb de app gedownload van Google Play.

Als ik op Google Play kijk bij de apps, dan staat er:

E-Gulden
Raymond To
4,2*
          Geinstalleerd

Bij het openen van de app zie ik bovenin een zwarte balk met Het oranje f embleem E-Gulden een "soort potloodje" welke naar het adresboek verwijst en een drietalpuntjes waarmee ik in het menu kom
Daaronder een grijs blok met:
Uw Egulden Coin Adres:
Lbjp u2oZ AGMi
Mkza tHx2 CxNk
7KPe AfNh 4y   met daarnaast het blokje om in te scannen

In het menu heb ik de keuze uit:

Netwerk Monitor
Back up Sleutels
Instellingen
Over
Veilighheids voorschriften
Doneren
Help
Afsluiten

Bij instellingen is een van de opties:Blokchain resetten
Indien ik deze keuze maak, komt er een blokje

Blockchain resetten (blauwe letters)
Wilt u de blokchain resetten en hersynchroniseren?
Dit zal tijdelijk uw wallet balans
 verbergen en transacties
verwijderen. Beide zullen
herstellen met het
hersynchroniseren van de
blokchain.

Annuleren    Resetten

Bij Resetten wordt het scherm zwart
en
komt er na ongeveer een halve minuut een zwart blokje met:

Helaas, E-Gulden is gestopt.
Rapport    OK

Vermoedelijk komt de opmerking van Google en niet van de app zelf.



6
Portemonnee ontwikkeling / Re: Alle vragen over de online EFL portemonnee
« Gepost op: 21 augustus 2016, 17:35:57 »
Ik heb de online portemonnee gedownload,en er ook wat Guldens naar overgemaakt.Nu probeer ik de portemonnee te synchroniseren,echter na enkele seconde krijg ik de mededeling:Helaas E-Gulden is gestopt.

Pagina's: [1]