e-Gulden Forum

Overig => Pré 10-2014 => Archief => e-Gulden software => Topic gestart door: Lewis op 05 april 2014, 15:00:56

Titel: niet gesynchroniseerd
Bericht door: Lewis op 05 april 2014, 15:00:56
Op 4 april wallet voor Windows geïnstalleerd. Nu nog steeds niet gesynchroniseerd.
Wel onder tabblad "ontvangen" een adres gevonden. Samen met het in de mail ontvangen referentienummer  €0,001 overgemaakt.
Ook geeft hij aan geen bron van blokken beschikbaar , portemonnee gesloten en 0 actieve connecties naar E gulden netwerk
Hoe dit op te lossen.
Titel: Re: niet gesynchroniseerd
Bericht door: TurboDuck op 21 april 2014, 22:43:37
Ik heb dit in mijn coin.conf staan :

rpcuser=****
rpcpassword=****
rpcallowip=127.0.0.1
rpcport=21015
addnode=54.72.71.60
addnode=5.157.80.21
addnode=95.96.192.87
addnode=108.61.191.169
addnode=87.209.32.110
port=11015
gen=0
server=1

Gesynchroniseerd en al en meerdere connecties met het netwerk.

Ook is het belangrijk dat je pc klok exact op tijd loopt.  Als dat niet het geval is kun je ook problemen krijgen met het synchroniseren.