e-Gulden > Tips

Waar gaat het mis?

<< < (2/2)

bitwise-shifted:

--- Citaat van: Hans op 05 december 2016, 19:38:18 ---Beste Bitwise-shifted, hartelijk dank voor je heldere uitleg.
Ik kan je melden dat ik de verloren portemonnee heb teruggevonden met daarop de overboeking.
Een nieuwe impuls om me in deze materie te gaan verdiepen.
Het probleem zat in de browser instellingen.
Ik heb firefox als browser, deze stond ingesteld om de geschiedenis niet op te slaan.
Ook enige verwarring was ontstaan doordat de puk-code (9 cijfers), de bedoelde puk-code zou zijn.
Hopelijk kun je met deze opmerkingen de toekomstige enthousiaste aanmelder die waarschijnlijk net als ik niet nauwkeurig genoeg leest en handelt, deze fouten reduceren.

Met vriendelijke groet,
Hans

--- Einde van citaat ---

Ok Hans, Bedankt voor je terugkoppeling.
 
Het is voor ons ook een kleine moeite om het iets duidelijker te maken door onder de pukcode (64 cijfers) te zetten. Dat is ondertussen gebeurd.
 

Nelis:
Ha Hans welkom op het forum en bedankt bitwise voor de goede ondersteuning. Ik ben afgelopen week behoorlijk ziek geweest, maar gelukkig ben ik er weer een beetje bovenop.

bitwise-shifted:

--- Citaat van: Nelis op 09 december 2016, 16:27:06 ---Ha Hans welkom op het forum en bedankt bitwise voor de goede ondersteuning. Ik ben afgelopen week behoorlijk ziek geweest, maar gelukkig ben ik er weer een beetje bovenop.

--- Einde van citaat ---

Hey Nelis, beterschap!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie